جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پیکر «حسین قندی» شنبه تشییع می‌شود

جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 419133
پیکر حسین قندی پس از تشییع در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا آرام خواهد گرفت.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ مراسم تشییع حسین قندی، استاد و پیشکسوت روزنامه‌نگاری کشورمان، روز شنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح از مقابل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه برگزار خواهد شد.

حسین قندی، روزنامه‌نگار پیشکسوت ، عصر روز پنجشنبه در سن ۶۴ سالگی در بیمارستان غیاثی تهران دارفانی را وداع گفت. او متولد اسفند ۱۳۳۰ در سبزوار و بزرگ شده تهران بود. سال ۵۶ بعد از اتمام دوره خدمت به آمریکا رفت و در رشته مدیریت بین‌الملل، کارشناسی ارشد گرفت و سال ۵۸ به ایران بازگشت. بعد از بازگشت به ایران در روزنامه‌های کیهان، ابرار، اخبار، انتخاب،... و بالاخره جام‌جم در سمت‌های مختلفی مشغول به کار نویسندگی و ایفای مسوولیت شد.

از این مدرس پیشکسوت روزنامه نگاری علاوه بر سال‌ها تدریس علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی و آموزش صدها خبرنگار و روزنامه‌نگار، آثار زیادی در حوزه رسانه منتشر شده که مرجع مهم و کم نظیری برای دانشجویان و علاقمندان این حرفه محسوب می شود.

روزنامه نگاری نوین، مقاله نویسی در مطبوعات، روزنامه‌نگاری تخصصی، تخیل در روزنامه‌نگاری و... از جمله آثار ماندگار این استاد پیشکسوت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *