شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مخالفت فرمانداری با جریمه جدید طرح ترافیک

جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 419119
فرماندار تهران با اعلام مخالفت فرمانداری با تعیین عوارض جدید برای متخلفین محدوده طرح زوج و فرد و ترافیک، گفت: شورای اسلامی شهر تهران می‌تواند با افزایش نرخ جریمه ورود به محدوده‌های ترافیکی بازدارندگی بیشتر ایجاد کند و قطعا تعیین عوارض برای ورود به محدوده‌های ترافیکی مورد تایید فرمانداری قرار نمی‌گیرد.
به گزارش جهان، عیسی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص طرح حذف زوج و فرد و تغییر ملاک محدوده زوج و فرد براساس آلایندگی خودروها نیز گفت: تشخیص آلایندگی خودروها کار سختی است و به نیروی انسانی بیشتری نیاز است و هزینه‌ها را نیز افزایش می‌دهد؛ قطعا فرمانداری تهران با هر طرحی که پشتوانه مطالعاتی داشته باشد همکاری می‌کند اما اگر اثرات و تبعات یک طرح مشخص نباشد فرمانداری با آن مخالفت می‌کند.

مکانی برای آرامستان جدید تهران به فرمانداری اعلام نشده است

فرماندار تهران درخصوص احداث بهشت‌زهرای ۲ در شهر تهران گفت: در حال حاضر تنها آرامستان شهر تهران بهشت زهرا (س) است که تا چند سال آینده نیز پاسخگوی نیاز شهر تهران است.

وی درباره تعیین مکان جدید، اظهار کرد: تاکنون مکانی برای آرامستان جدید تهران رسما اعلام نشده است البته فرمانداری برای تامین مکان بعدی حداکثر همکاری را با شورا و شهرداری تهران خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *