جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

زمانبندی جلسات ستاد انتخابات کشور

جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب: 419083
مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور از برگزاری نخستین جلسه این ستاد انتخاباتی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خبر داد و گفت: از این پس جلسات این ستاد به طور منظم هردو هفته یک بار تشکیل می شود.
به گزارش جهان، بابک دین پرست در مصاحبه با ایرنا گفت: در نخستین جلسه ستاد انتخابات کشور سیاست های کلان و راهبردهای اصلی انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: این جلسه عصر چهارشنبه (دیروز) برگزار شد.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور همچنین اظهار داشت: علاوه براین گزارش های اولیه و برنامه های آتی کمیته های ستاد انتخابات کشور از سوی کمیته های این ستاد ارایه شد.

محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور رییس ستاد انتخابات کشوراست.


همچنین براساس احکام وزیر کشور، حسینعلی امیری، حسین ذوالفقاری، جواد ناصریان، سید سلمان سامانی، امیر شجاعان و محمد ابراهیم شوشتری؛ ۶ عضو دیگر ستاد انتخاباتی کشور هستند که با حکم وزیر کشور منصوب شده اند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *