پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

پاسخ تند مربی استقلال به تیموریان

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 418673
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: «مگر تیموریان با اینکه برایش بازی کردن در استقلال افتخار است، آیا مبلغی از باشگاه طلب دارد؟»
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، شاهرخ بیانی درباره شرایط تیم استقلال اظهار داشت: «شرایط خیلی خوبی داریم. روز گذشته هم اعضای هیات مدیره به تمرین آمدند و حمایت خود را اعلام کردند. خوشبختانه مدیران باشگاه از مشکلات بچه ها باخبر شدند و الان همه چیز خوب است. امیدوارم این زحماتی که در طول فصل با وجود همه مشکلات کشیده ایم، بر باد نرود و بتوانیم از نام باشگاه استقلال دفاع کنیم.»

وی درباره شانس قهرمانی استقلال عنوان کرد: «هنوز چیزی مشخص نیست. استقلال چند سال قبل هم به این شرایط دچار شده بود اما روز آخر قهرمان شد. رقبای ما بازی های سختی دارند و ما هم کارمان دشوار است. قهرمانی دور از دسترس نیست . ما کار خودمان را انجام می دهیم و امیدواریم تیم های دیگر امتیاز از دست بدهند.»

مربی استقلال درباره اظهارات آندرانیک تیموریان مبنی بر اینکه از رفاقت با شاهرخ بیانی ضربه خورده است، تاکید کرد: «آندو بگوید چه ضربه ای خورده است. او به عنوان یک بازیکن باتجربه باید بهترین عملکرد را به نمایش می گذاشت اما چنین اتفاقی رخ نداد. عملکرد او را نگاه کنید، آیا بازی هایی که در تراکتورسازی انجام می دهد همان بازی هایی است که در استقلال انجام می داد؟»

بیانی ادامه داد: «پیراهن استقلال حرمت دارد. مگر تیموریان با اینکه برایش بازی کردن در استقلال افتخار است، آیا مبلغی از باشگاه طلب دارد؟ پارسال او یک میلیارد گرفت و همان پول تیم ما را به هم ریخت. لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادیم. من فکر می کنم او بحث ها را شخصی می کند و این کار درست نیست.»

وی درباره اینکه آندو عنوان کرده برخی افراد به خاطر پول تو جیبی علیه او مصاحبه می کنند، گفت: «اگر منظورش من بوده ام باید بگویم که برای استقلال مجانی کار می کنم. هیچ پولی نگرفته ام و برای دلم کار می کنم. خدا را شکر که احتیاج مالی هم به کسی ندارم. متاسفانه اینها حالا که از استقلال رفته اند با چنین حرف هایی می خواهند قهرمانی را از ما بگیرند.»

مربی استقلال همچنین گفت: «شنیدم آندو گفته اگر یک بار دیگر حرف بزنم شکایت می کند! همین الان برود این کار را انجام دهد، اتفاقا خوشحال می شوم اگر شکایت کند. آدم اگر مرد است حرفش را رک و راست باید بزند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیرضا
دمت گرم
ابوالفضل
Romania
تیموریان اون پولو ببر سر صرفه. زنو بچه بذار خلیلی حلاله