جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خشونت گسترده علیه زندانیان زن در فلوریدا

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 418535
خانم «پیپر کرمان» با انتشار مجموعه خاطرات خود در زمان زندانى بودن در بند ویژه زنان زندان فلوریداى آمریکا، از جزئیات خشونت گسترده و سایر سوءاستفاده‏ها از زنان توسط مأموران زندان پرده برداشت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، خانم «پیپر کرمان» با انتشار مجموعه خاطرات خود در زمان زندانى بودن در بند ویژه زنان زندان فلوریداى آمریکا، از جزئیات خشونت گسترده و سایر سوءاستفاده‏ها از زنان توسط مأموران زندان پرده برداشت. وى در مصاحبه ‏اى عنوان کرد: همان‏گونه که از طریق این کتاب مطلع خواهید شد، آمار مرگ و میر زنان در زندان فلوریدا در سال‏هاى اخیر بسیار شوکه‌‏کننده مى‌‏باشد. مرگ و میرى که نه به‌‏واسطه عوامل طبیعى و نه به‌‏واسطه دیگر زندانیان، بلکه به دست کارمندان زندان روى مى‌‏دهد.

این زن که مدت ۱۵ ماه را در همین زندان به‌‏دلیل پول‌شویى و قاچاق مواد مخدر زندانى بوده است، از داستان مرگ زنى ۳۶ ساله که چهار فرزند داشت گفت که دقیقاً بعد از نوشتن نامه‌‏اى به عمه خود در مورد تهدید شدن به تجاوز توسط یک سرگروه‌بان، به طرز مشکوکى به قتل رسید.

وى از وجود بندهاى مخفى در این زندان خبر داد که حتى برخى از کارکنان از آن بى‌‏اطلاع هستند.

وى هم‏چنین وضعیت زندان‏هاى خصوصى را وخیم‏‌تر از زندان‏هاى عمومى توصیف کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *