کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

داوران و محرومان تراکتور و فولاد در آسیا

31 فروردين 1394 ساعت 20:16

کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران دیدارهای تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ را اعلام کرد.


به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران دیدارهای تراکتورسازی تبریز – نسف ازبکستان و السد قطر – فولاد خوزستان از سری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ که فردا برگزار می‌شود را به شرح زیر اعلام کرد:

گروه D – بازی ۱۰: تراکتورسازی تبریز – نسف ازبکستان (ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه جاسم بن حامد دوحه)
داور وسط: محمد تقی الجعفری (سنگاپور)
کمک داور اول: لیم کوک هنگ (سنگاپور)
کمک داور دوم: رونی کوه مین کیات (سنگاپور)
داور چهارم: فو چوان هوی (سنگاپور)
لازم به ذکر است، تلال مهد از اردن به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و اونی عبدالکریم سید هاسونه از اردن به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.
گفتنی است، در دیدار برگشت تراکتورسازی مقابل الاهلی عربستان که ۱۸ فروردین ۹۴ برگزار شده بود بازیکنان خالد شفیعی (دقیقه ۵۲)، شاهین ثاقبی (دقیقه ۷۷) و حامد لک (دقیقه ۸۸) از سوی داور کارت زرد دریافت کرده بودند که براساس اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر تیم تراکتورسازی را در بازی بعدی همراهی نخواهند کرد.

همچنین فرشاد احمدزاده در دقیقه ۹۳ به دلیل رفتار خشونت آمیز یک کارت قرمز دریافت کرده بود که براساس اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازیکن در دیدار پیش روی تراکتورسازی مقابل نسف ازبکستان که فردا برگزار می شود، محروم خواهد بود.
گروه C – بازی ۹: السد قطر – فولاد خوزستان (ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز)
داور وسط: مهد امیرالایزوال بن یعقوب (مالزی)
کمک داور اول: موهد یسری بن محمد (مالزی)
کمک داور دوم: عزمان بن اسماعیل (مالزی)
داور چهارم: سوهیزی بن شکری (مالزی)
همچنین اسلاموف دولتمند از تاجیکستان به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و کالپاکو ویکتور از قرقیزستان به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.
براساس اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا لئوناردو مساریچ در بازی قبلی فولاد خوزستان مقابل الهلال عربستان که ۱۹ فروردین ماه برگزار شده بود، در دقیقه ۵۷ به دلیل رفتار غیرورزشی از سوی داور کارت زرد دریافت کرده بود که در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر از همراهی تیمش در بازی بعدی محروم خواهد بود.


کد مطلب: 418459

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/418459/داوران-محرومان-تراکتور-فولاد-آسیا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com