پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

کشف بی سابقه ترین محموله هرویئن

دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 418419
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۸کیلوگرم هروئین در ۲۴ ساعت گذشته در همدان خبرداد و گفت: این میزان کشف هروئین در نوع خود بی سابقه ترین محموله در سالهای گذشته بوده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردارحاجی محمد مهدیان نسب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و میلاد امام محمد باقر (ع) افزود: در یک هفته گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر در یگان های انتظامی موفق به کشف ۲۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ کیلوگرم تریاک و ۲۸ کیلوگرم هروئین در ۲۴ ساعته گذشته کشف شده است که در نوع خود بی سابقه ترین محموله هروئین است، اظهارداشت: با مجاهدت های همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر که در نوع عملیات بی سابقه بوده در طول یک هفته گذشته حدود ۱۲ نفر قاچاقچی دستگیر و هفت دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه با تاکید براینکه همدلی با خانواده های گرفتار یکی از رویکردهای امسال در حوزه مبارزه با مواد مخدر است پاکسازی ۵۰ نقطه آلوده استان را از دیگر برنامه های این فرماندهی در سالجاری عنوان کرد و گفت و یادآورشد: از این تعداد نقاط آلوده، ۲۱ نقطه آلوده در شهر همدان و ۲۹ نقطه نیز در شهرستان های تابعه است.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه در سالجاری برنامه های ریزی ها براین اساس است که طرح های موضوعی و تخصصی پلیس و طرح های عملیات مشترک را به سمت و سوی نقاط آلوده ببریم، افزود: در همین راستا از معتمدان محل، اعضای بسیج و شوراهای اسلامی و مسئولان نیز به منظور پاک نگهداشتن نقاط استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ نیز فعال است، اظهارداشت: از ابتدای سالجاری تا کنون هزار و شش نفر از معتادان متهاجر و ولگرد توسط ماموران نیروی انتظامی استان دستگیر و به این مراکز هدایت شده اند.

سردار مهدیان نسب با تاکید براینکه نیروی انتظامی رویکرد امسال استان ها را برگزاری نشست های همدلی که اموزش های همگانی نیز هست قرارداده، ابراز داشت: این نشست ها هم به صورت کارگاهی و هم به صورت آموزش های چهره به چهره است و درهمین راستا خانواده های آسیب پذیر در حوزه مواد مخدر را به منظور شرکت در کارگاه های آموزشی دعوت می کنند تا توسط اساتید مجرب توجیه شوند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم که همچون گذشته سربازان فداکار و جان برکف نیروی انتظامی استان به ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر را یاری کنند، گفت: در بحث مواد مخدر فقط پلیس مبارزه با مواد مخدر مسئول نیست بلکه در این زمینه کل یگان ها انتظامی، پلیس های تخصصی و ایستگاه ها و کلانتری ها را نیز دردمند کرده ایم که در این حوزه مقابله کنند.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب با تاکید براینکه رویکرد اصلی ما برخورد جدی و شدید با خرده فروشان مواد مخدراست، افزود: در این راستا افراد تا حدودی شناسایی شده اند و هدف اینست که افراد خرده فروش را که جوانان جامعه را تهدید می کنند دستگیر کنیم.

وی گفت: در این زمینه می توانیم از ظرفیت سازمان ها و دستگاه قضایی استان که همکاری خوبی با مجموعه انتظامی دارند استفاده کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطفا زحمت به خودتان ندهید . محدوده ناصر خسرو و دقیقا روبروی شمس العماره از خرده فروشی تا ... وجود داره و همینطور علنی صدا میزنه !!