پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

آغازتولید بنزین یورو ۴ در پالایشگاه آبادان

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 418048
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از تولید بنزین معادل یورو چهار در این پالایشگاه در سال جاری و توزیع آن در اهواز و آبادان خبرداد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حبیب الله ابوالحسینی عصر امروز در مراسم تجلیل از ۵۲ پرسنل نمونه پالایشگاه آبادان در سال ۱۳۹۳ اظهار کرد: در سال جدید قرار است واحد شیرین سازی بنزین «جی پی تیو» را وارد سرویس كنیم.

وی افزود: با افتتاح و راه اندازی واحد «جی پی تیو»، بنزین بدون گوگرد و معادل استاندارد یورو ۴ را تولید خواهیم کرد که برای کلانشهر اهواز و همچنین مصارف آبادان و شهرهای حومه تولید می شود که مشکلات زیست محیطی کمتری از مصرف بنزین با سولفور بالا دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با بیان اینکه اقدامات فاز دوم پالایشگاه آبادان در حال پیگیری است، توضیح داد: مقرر شده با فاینانس شرکت های خارجی کار آن آغاز شود.

ابوالحسینی ادامه داد: سرمایه گذاری در فاز دوم پالایشگاه آبادان کمتر از گذشته خواهد بود و اطلاعات کامل آن در اختیار ما نیست. شرکت ملی مهندسی و ساختمان متولی این کار است.

وی تصریح کرد: سقف تولید پالایشگاه در سال جدید همان ۴۰۰ هزار بشکه خواهد بود و ما فقط روی بهبود کیفیت فرآورده های فعلی تمرکز خواهیم کرد. در واقع پروژه هایی که در حال اجرای آن هستیم بیشتر زیست محیطی است. یعنی در راستای ارتقای کیفیت محصولات است.

مدیرعامل پالایشگاه آبادان در خصوص به کارگیری نظرات پرسنل این پالایشگاه عنوان کرد: سال گذشته همکاران ما پیشنهادات ارزشمندی ارائه کردند که با به کارگیری این پیشنهادات توانستیم به ۱۷۰ میلیارد ریال سود دست یابیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *