پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۳
سخنگوی جبهه اصلاح طلبان:

اطلاعی از حلقه ۱۰۰ نفره اصلاح‌طلبان ندارم!

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 417994
سخنگوی جبهه اصلاح طلبان با بیان اینکه در جلسه شورای عالی جبهه متبوعش پیرامون انتخابات مجلس تصمیم خواهیم گرفت، گفت: ما از تشکیل شورای راهبردی بی اطلاع هستیم، شورای همگرایی آن را تشکیل داده است.
اطلاعی از  حلقه ۱۰۰ نفره اصلاح‌طلبان ندارم!
به گزارش جهان، مجید محتشمی "سخنگوی جبهه اصلاح طلبان" در گفتگو با نماینده، با اشاره به فعالیت های انتخاباتی تشکل متبوعش، خبر از برگزاری جلسه شورای عالی این جبهه داد و گفت: شورای عالی جبهه اصلاح طلبان با حضور اعضاء روز دوشنبه ۳۱ فروردین ماه در دفتر مرکزی حزب آزادی تشکیل می شود.

وی افزود: در این جلسه پیرامون نحوه ورود به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری بحث و بررسی خواهد شد، همچنین هیئت رئیسه جدید جبهه اصلاح طلبان انتخاب می شود.

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان در ادامه با اشاره به تشکیل شورای راهبردی اصلاح طلبان به ریاست موسوی لاری، اظهارداشت: برخی از احزاب عضو شورای هماهنگی و برخی دیگر عضو جبهه اصلاح طلبان هستند و درمورد تشکیل جبهه واحد اصلاح طلبی بحث و گفتگو هایی صورت گرفته اما هنوز این جبهه تشکیل نشده است، امیدواریم مقدمات تشکیل این جبهه به زودی فراهم شود.

محتشمی در پاسخ به این پرسش که اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس حلقه ۱۰۰ نفره ای به ریاست وزیر کشور دولت اصلاحات تشکیل داده اند و قرار است این شورا کاندیداها را تعیین کند، گفت: ما هیچ اطلاعی از تشکیل این شورا نداریم، تشکیل چنین شورایی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای ورود به انتخابات مجلس اتخاذ شده است.

وی درباره اینکه سازوکار جبهه اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات چه زمانی طراحی خواهد شد و آیا جدا از این شورا حضور پیدا خواهید کرد؟ پاسخ داد: پس از برگزاری جلسه شورای عالی جبهه اصلاح طلبان می توان به این سوال پاسخ داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
به لطف دولت اعتدال اصلاح طلبان حسابی فعال شدنااا
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
ایرانی
با سلام
دولت اعتدال هم نوعی سیاست برای بازگشت به عرصه سیاسی بود که گرفت و....