پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۱۵
حجت الاسلام مصباحی مقدم مطرح کرد

اقدام‌عجیب دولت دربرداشت ۲میلیارد دلار ازصندوق توسعه ملی برای واردات/ احضار نعمت‌زاده به مجلس

جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 417762
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ابراز تعجب از اقدام دولت در واردات دو میلیارد دلار کالا از منابع صندوق توسعه ملی به جای مهار آبهای مرزی، گفت: دولت هنوز پاسخی به نامه نمایندگان مجلس در این زمینه نداده است.
اقدام‌عجیب دولت دربرداشت ۲میلیارد دلار ازصندوق توسعه ملی برای واردات/ احضار نعمت‌زاده به مجلس
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به موضوع واردات ۲ میلیارد دلاری کالا از منابع صندوق توسعه ملی به جای مهار آبهای مرزی درباره نامه نمایندگان مجلس به دولت گفت: هنوز هیچ پاسخی از طرف دولت دریافت نکردیم.

وی افزود: به دنبال نگارش نامه از وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز دعوت شده تا درباره این اقدام عجیب در مجلس شورای اسلامی توضیح دهد که قطعاً نمایندگان مجلس قانع نخواهند شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دو میلیارد دلار به جای مهار آبهای مرزی صرف واردات کالا شده است، گفت: این اقدام عجیب باید توسط دولت پاسخ داده شود، چرا که روش به کار گرفته کاملاً غلط و ناصحیح بوده است.

طبق اظهارات برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اواسط بهمن بخشی از اعتبار ۶ میلیارد دلاری که رییس جمهور از رهبر انقلاب اسلامی اجازه برداشت آن را از صندوق توسعه ملی بابت مهار آب‌های مرزی گرفته بود، به صورت انحصاری به دو شرکت دولتی فرآورده‌های دامی جاهد و شرکت جهاد تحقیقات آب و انرژی برای واردات کالای اساسی (ذرت، جو، کنجاله ...) تعلق گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسانه های اصلاح طلب مردن بنویسن اگه دوره احمدی نژاد بود غوغا به پا میکردن ان شاالله قبل از اینکه این برداشتها بیشتر بشه سال 96 بیاد و کس دیگه ای بیاد فعلا که 94 و 95 رو هم باید با این تدبیر امور گوجه سبز کیلویی 100 هزارتومن گرانی نان و ...سر کنیم
Germany
این حرف درسته نمایندگان وظیفه دارند نظارت داشته باشند
اما اینکه چرا این موضع گیری ها به دل ادم نمیچسبه حتی به قیمت دفاع از حقوق مردم ریشه در این داره که چرا در دولت قبل که با وجودفروش ۷۰۰ میلیارد دلار نفت و درصورتی که تا اواخر دولت قبل تحریم نفت نداشتیم و.همون دولت اقدام به جارو کردن کل ۲۰۰ میلیارد دلار ذخیره ارزی این نمایندگان محترم جیکشون درنیومد
اما در این دولت با اینکه میدونن تحریم نفتی داریم (فروش فقط ۷۰۰
Iran, Islamic Republic of
اون پولي كه روحاني و ظريف به آن نظر دارند و حاضرند همه حق و حقوق ما را فداي آن كنند ذخيره 130 مليارد دلاري صندوق ذخيره ارزي در بانكهاي اروپايي است كه به همت دولت قبل ذخيره گرديد آقاي محترم!
Germany
فقط۷۰۰هزار بشکه د روز اونهم با قیمت ۴۵ دلار نه ۱۵۰ دلار وظیفه شناس شدن؟؟؟؟؟
استاندارد گزینشی رو مردم میفهمند مثل پلیس خوب وبد رو
Indonesia
خوبه که تنها چند ماه است که از عمر دو ساله دارند این نفت را به این قیمت می فروشند
کمپین روحانی مچکریم
روحانی مچکریم روحانی مچکریم روحانی مچکریم روحانی مچکریم روحانی مچکریم روحانی مچکریم روحانی مچکریم روحانی مچکریم

برای سوتی های دولت روحانی به این کمپین بپیوندید و در سایتهای مختلف این پیام را نکرار کنید.
روحانی مچکریم روحانی مچکریم
فقط توی دولت قبل صداها بلند بود الان خیلی ها ساکت هستند متاسفم برای مجلس
Romania
همینه دیگه. بقول دوستان اگه این حرکت در دولت احمدی نژاد انجام میشد! دولت رو اتیش می زدن. البته جنابان اصولگرا هم حقشونه. باید نادیده گرفته بشن. متاسفانه در بین اصولگرایان هرکس حرف خودش رو میزنه و هیچ اتحادی وجود نداره. رسانه هم که ندارن.
Romania
مجلس صدایش را بلند کند

سکوت حرام است

مردم از نمایندگان حمایت میکنند
Iran, Islamic Republic of
آخه دولت راستگویان تابع قانونه!!! حالا چه قانونی خدا می داند!!
اصلا چرا دولت باید به شما پاسخگو باشه!؟ مگه نه ملت ایران!
حسین
Iran, Islamic Republic of
ماشالا!!!
سواد هم خوب چیزیه!
قانون اساسی هم میگن بدک نیست!
دموکراسی هم که فک کنم شما بهش اعتقادی نداری!
تبسم
آفرین این دو تا شرکت چه شرکت های باحالی چه رئیس جمهور با حالی
روحانی میخواستی کمک کنی از نعمت زاده قرض میگرفتی خب برای چه از صندوق برداشت میکنی! زشته نکن، میدونم با تذکر متوجه کار بدت میشی اخه تو خیلی خوبی و همه ما رو کلی ادم حساب میکنی.رئیس جمهور خوب> بارک االه.
روحانی ما چقدر از تو مچکریم.
مجلس محترم اگه خواب نبودن خیلی وقت پیش نعمت زاده میرفت دنبال کار خودش و یه استراحتی مرد پیرمرد.