جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

همسر شهید آوینی به برنامه «هفت» می‌آید

جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 417747
مریم امینی همسر شهیدسیدمرتضی آوینی مستند ساز دفاع مقدس، این هفته مهمان ویژه برنامه «هفت» است و فیلم «استراحت مطلق» در برنامه این هفته مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، برنامه سینمایی «هفت» جمعه 28 فروردین از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

بخش ابتدایی برنامه این هفته «هفت» به گفت‌وگوی ویژه با «مریم امینی» همسر شهیدسیدمرتضی آوینی اختصاص دارد. او یک هفته پس از سالروز درگذشت سیدشهیدان اهل قلم، پس از سال‌ها در یک برنامه زنده تلویزیونی، رودرروی «محمود گبرلو» می‌نشیند تا به واکاوی اندیشه‌ها و شخصیت این شهید بپردازد.

بررسی فیلم «استراحت مطلق» آخرین ساخته رضا کاهانی که این روزها روی پرده سینماهاست، بخش بعدی برنامه «هفت» خواهد بود و در این بخش، «محمدتقی فهیم» کارشناس سینما و «بهزاد دوران» جامعه‌شناس به تحلیل واکاوی فیلم می‌پردازند.

پخش پشت صحنه فیلم «گینس» اولین ساخته بلند سینمایی محسن تنابنده که در برنامه اکران سینماها قرار دارد از جمله بخش‌های ویژه برنامه این هفته است که در کنار سایر آیتم‌های تصویری برنامه روی آنتن خواهد رفت.

 برنامه سینمایی «هفت»، هر هفته جمعه شب‌ها ساعت 23:30 با اجرا و تهیه کنندگی محمد گبرلو از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *