پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

باخت پرسپولیس به سپاهان در وقت اضافه

پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب: 417704
پرسپولیس برای چندمین بازی در این فصل در دقایق پایانی گل خورد تا ایوانکوویچ نخستین شکست خود را با سرخ‌ها تجربه کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود که این دیدار در پایان با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید. هادی نوروزی 44 برای پرسپولیس و مهدی شریفی در دقیقه 85 و لوسیانو پریرا (94) برای سپاهان گلزنی کرد.
نیمه نخست

دقیقه ۱۰: روی ارسال هادی نوروزی که از سمت چپ انجام شد، مدافعان سپاهان توپ را برگشت دادند اما توپ برگشتی به مهرداد کفشگری رسید و او نیز با یک ضربه زیبا دروازه سپاهان را هدف قرار داد اما دخالت شهاب گردان باعث شد توپ به کرنر برود.

دقیقه ۱۹: روی پاس خوب مهدی طارمی، محمد نوری درون محوطه جریمه با گردان تک به تک شد اما عکس‌العمل خوب دروازه‌بان سپاهان باعث شد او نتواند دروازه سپاهان را باز کند.

دقیقه ۳۴: یاران پرسپولیس حرکت زیبایی را پشت محوطه جریمه انجام دادند که در نهایت مهدی طارمی با شهاب گردان تک به تک شد اما ضربه پای راست او از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: یاران سپاهان روی یک پرتاب اوت فرصت خوبی را برای گلزنی به دست آوردند. پس از اینکه اوت روی دروازه پرسپولیس پرتاب شد، روی شلوغی محوطه جریمه این تیم مهدی شریفی فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد. او توانست با یک شوت زیبا دروازه پرسپولیس را هدف قرار دهد اما جای‌گیری خوب محمد نوری روی خط دروازه مانع از به ثمر رسیدن این گل شد.

دقیقه ۴۰: هادی نوروزی پشت محوطه جریمه سپاهان یک فرصت خوب شوت‌زنی به دست آورد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: پرسپولیس روی ارسال خوب از سمت چپ دروازه سپاهان به وسیله هادی نوروزی به گل رسید. سانتر نوراللهی پس از رد شدن از همه مدافعان در مقابل دروازه گردان به نوروزی رسید و او با یک شوت سرضرب گل نخست را برای میزبان به ثمر رساند.

در آغاز نیمه دوم این دیدار بازی متعادلی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما سپاهانی که یک گل عقب بودند با طراحی حملاتی روی دروازه پرسپولیس قصد داشتند گل خورده را جبران کند.

نیمه دوم

دقیقه ۶۳: مهرداد کفشگری پشت محوطه جریمه سپاهان موقعیت خوب شوتزنی به دست آورد اما ضربه او با اختلاف بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: روی ارسال خوبی که از سمت چپ روی دروازه پرسپولیس انجام شد مهدی شریفی با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما واکنش خوب مکانی باعث شد توپ به گل تبدیل نشود.

دقیقه ۷۶: روی یک پاس خوب برای مهدی شریفی که درون محوطه جریمه ارسال شد او توانست با یک ضربه زیبا دروازه را باز کند اما داور بازی این گل را آفساید اعلام کرد. دراین لحظه کادر فنی و بازیکنان سپاهان به شدت به این تصمیم اعتراض کردند.

دقیقه۸۵: پس از ارسالی که روی دروازه پرسپولیس انجام شد علی کریمی ضربه سری را زد که توپش روی اشتباه حمیدرضا علی عسکر به شریفی رسید و او توانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

پرسپولیس امروز با ترکیب سوشا مکانی، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانا، مهدی طارمی، مهرداد کفشگری، علیرضا نورمحمدی، هادی نوروزی، حمیدرضا علی‌عسگری، احمد نوراللهی، فرناندو گابریل (پیام صادقیان) به میدان رفت.

سپاهان نیز امروز با ترکیب شهاب گردان، محرم نویدکیا، هادی عقیلی، محمدعلی احمدی، عبدالله کرمی، علی کریمی، مهدی شریفی، وریا غفوری، احسان حاج صفی، لوسیانو پریرا و سوزی موسائف بازی را آغاز کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس
بسم الله الرحمن الرحیم
چندین سال فدراسیون تلاش میکنه تا دو قطبی فوتبال رو به چند قطبی تبدیل کنه یه زمان کشاورز ،یه زمان بهمن ، یه زمان سایپا حالا هم ده سال سپاهان، وقتی پول بیت المال هزینه جیب سپاهان میشه تیمی که هیچ نوع دغدغه نداره از کادر فنی تا بازیکنان مشکلی ندارن راحت تمرین میکنن و... نتیجه میگیرن چون طرفدار نداره و پرسپولیس و استقلال و تیم های پر طرفدار لنگ زمین، هزینه سالانه ،حسادتها ،پرداخت بازیکنان،مدیریت ضعیف،کم کاری بازیکنان،عدم یار گیری مناسب،داوری های ضعیف و گاها هدفدار و... ضعیف و ضعیفتر میشن با ید هم سپاهانیها شعار بدن ما سپاهانیم و حالا حالا ها قهرمانیم ولی قهرمانان برقلبها حکومت میکنند.