پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

واکنش مکانی به شوخی فردوسی پور

پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 417627
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «شوخی‌های عادل فردوسی‌پور نمک فوتبال‌ ماست. فوتبال یک ورزش جدی است و می‌طلبد کنار این جدیت کمی هم شوخی چاشنی‌ کار باشد.»
به گزارش جهان، روزنامه خبر ورزشی نوشت: هر چند برای دومین هفته متوالی عادل فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ سربه‌سر سوشا مکانی گذاشت و حرکات او را به فیلم هندی تشبیه کرد اما گلر پرسپولیس دلخوری‌ای از گزارشگر معروف تلویزیونی ندارد.

باور نمی‌کنید؟ مصاحبه با سوشا مکانی را بخوانید.

* برنامه دوشنبه شب ۹۰ را دیدی؟

- نه ولی یک چیزهایی شنیدم. چطور مگه؟

* عادل فردوسی‌پور گفت سوشا مکانی قابلیت ترانسفر به سینمای هند و بازی در بالیوود را دارد!

- (می‌خندد) جداً؟!


* بله، اتفاقاً بخشی از سریال کلاه‌قرمزی را روی صحنه آشتی‌کنان و روبوسی‌ات با حمید درخشان گذاشت و بحث فیلم هندی را پیش کشید!

- (با صدای بلندتری می‌خندد) اشکالی ندارد. شوخی‌های عادل فردوسی‌پور نمک فوتبال‌ ماست. فوتبال یک ورزش جدی است و می‌طلبد کنار این جدیت کمی هم شوخی چاشنی‌ کار باشد.

* یعنی باور کنیم که از متلک‌های مجری ۹۰ ناراحت نشدی؟

- هرگز، باور کنید از دست عادل ناراحت نشدم.

* بگذریم؛ درباره گلی که از استقلال خوزستان خوردی، صحبت‌های مختلفی مطرح شد. نادر باقری گفت نقطه دید مکانی کور شده بود اما برخی منتقدان هم معتقدند سوشا روی شوت‌های راه دور ضعف دارد و گل‌هایی هم از النصر خورد. نظر خودت چیست؟

- همه ایران می‌دانند محمدرضا مهدوی شوت‌زن قابلی است اما ضربه‌اش از راه دور نبود؛ دقیقاً روی خط ۱۸ قدم بود و شوت زد. هر چه به بدنم کش دادم به توپ نرسیدم.

* در بازی استقلال خوزستان بارها و بارها از دروازه خارج شدی؛ دلیلش چه بود؟

- خواسته تاکتیکی پانادیچ مربی ما بود. آقای پانادیچ به من گفت که دروازه‌بان باید سوئیپر باشد و توپ‌های پشت دروازه را جمع کند. با توجه به اینکه پرسپولیس یک تیم هجومی است و توپ‌های زیادی سمت دروازه ما می‌آید، گلر هم باید در مواقع لزوم به دفاع کمک کند.

* فکر می‌کنی نتیجه مسابقه با سپاهان چه شود؟

- شاید پرسپولیس دیگر هیچ شانسی در لیگ برتر نداشته باشد اما باید جوری بازی کنیم که لیگ برای تیم ما آبرومندانه تمام شود. این مسابقه هم در ورزشگاه خانگی خودمان است و مطمئن باشید با حمایت تماشاگران بهتر از بازی‌های قبل در لیگ برتر ظاهر خواهیم شد.

* حرف پایانی؟

- جا دارد حالا که نادر باقری از پرسپولیس جدا شده از زحمات و تلاش‌های او قدردانی کنم. باقری خیلی برایم زحمت کشید و به هر حال ماهیت فوتبال همین است. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم مربی جدید دروازه‌بانی پرسپولیس که از لحاظ فنی در سطح بالایی است بتواند مثمر ثمر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *