جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۲
۱۷
عضو تیم ملی کبدی بانوان مطرح کرد:

ناگفته‌هایی از حرکت داور کره‌ای برای حفظ حجاب بانوی ایرانی/ اهدای مدال به رهبر انقلاب

پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 417614
هنگامه فراهانی گفت: شهدا راه پیشرفت را برایمان باز کردند و با ایثار و از خودگذشتگی موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی شدند و ما می خواهیم به وسیله ورزش با مدال آوریمان در مسیر شهدا حرکت کنیم.
ناگفته‌هایی از حرکت داور کره‌ای برای حفظ حجاب بانوی ایرانی/ اهدای مدال به رهبر انقلاب
به گزارش جهان، هنگامه فراهانی، عضو تیم ملی کبدی بانوان که به همراه تیم ملی در مسابقات آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ موفق به کسب مدال نقره شد درباره سطح این رقابت ها در گفتگو با خبرنگار ورزشی تابش کوثر گفت : ما برای این رقابت ها نه ماه در اردوی تیم ملی بودیم و به صورت روزانه چهار ساعت تمرین می کردیم که این دوره اصلا قابل پیش بینی نبود به طوری که ما حدس می زدیم در فینال با تیم کره رو به رو شویم که این اتفاق نیفتاد و کره حذف شد و بنگلادش و هند صعود کردند.

* ناگفته هایی از حرکت داور کره‌ای برای حفظ حجاب بانوی ایرانی

وی درباره حرکت ارزشی داور کره ای در بازی فینال مقابل تیم هند گفت: در بازی فینال خانم سلیمه عبدالله بخش برای امتیاز گرفتن رفتند که در درگیری با بازیکنان هند مقعنه از سرشان بیرون آمد و داور کره ای کت خود را بر روی سر وی انداخت و به سمت دیگری رفت که جالبه بدانید این اتفاق سال گذشته هم برای سلیمه عبد الله افتاد و بازیکنان هندی دور هم جمع شدند تا ایشان مقنعه را سرش کند که امسال داور کره ای آن حرکت ارزشی را انجام داد که من یاد حرف بازیکنان کره ای انداخت که به ما می گفتند فرهنگ کره با ایران شباهت زیادی به هم دارد.

هنگامه فراهانی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان تیم ملی به کمک هم تیمیشان نرفتند ، گفت : زمانی که چنین اتفاقی پیش می اید ما حق نداریم از یکسری خطوط زمین خارج شویم و به سمت دیگری برویم زیرا موجب می شود یک امتیاز به تیم حریف داده شود که به همین دلیل سرمربی ما به همراه تیم هند به کمک خانم عبد الله رفتند.

* حجاب محدودیت نیست

عضو تیم ملی کبدی بانوان عنوان کرد: بانوی مسلمان ایران اسلامی همیشه باید بر روی سکوی قهرمانی بایستد تا به دیگران نشان بدهد که حجاب محدودیت نیست و ورزشکاران با حجاب هم می توانند بر روی سکوی قهرمانی بایستند

* شهدا راه پیشرفت را برایمان باز کردند

وی با بیان اینکه اگر شهدا نبودند ما چنین شرایطی را نداشتیم گفت: شهدا راه پیشرفت را برایمان باز کردند و با ایثار و از خودگذشتگی موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی شدند و ما می خواهیم به وسیله ورزش با مدال آوریمان در مسیر شهدا حرکت کنیم

*رمز موفقیت بانوی قهرمان

این بانوی قهرمان ایران اسلامی درباره رمز موفقیتش گفت : از هفت سالگی ورزش را با رشته تکواندو آغاز کردم و از دوازده سالگی وارد رشته کبدی شدم که از سال ۱۳۹۱ با عضویت در تیم ملی به صورت حرفه ای در این رشته فعالیت می کنم که بنظرم هر وقت انسان بتواند خودش را بشناسد و بفهمد هدفش در زندگی چیست مطمئنا برای رسیدن به هدفش از خیلی چیزها می گذرد و به سمت هدفش حرکت می کند

* اهدای مدال به مقام معظم رهبری

هنگامه فراهانی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک که گفتند"واقعاً همه باید قلباً از زنان ورزشکار ما که در میدانها با حجاب، با عفاف، با متانت و با وقار حاضر میشوند، تشکر کنند" ، اظهار کرد : فکر می کنم بهترین جمله ای که می شود از بانوان ایران اسلامی بابت زحمات و تلاششان تقدیر کرد ، این جمله بود و امیدوارم که ان شاء الله بتوانیم با مدال آوریمان از حمایت های رهبر معظم انقلاب تشکر کنیم و همچنین امیدوارم بتوانم با کسب مدالی که در شان ایشان باشد ، این مدال با ارزش را به مقام معظم رهبری تقدیم کنم

* عدم رسیدگی صحیح مسئولین به آسیب دیدگی در اردوی تیم ملی

دارنده چهار مدال طلا و نقره مسابقات کشوری درباره رسیدگی مسئولین به شکستگی دستش در اردوی تیم ملی جوانان در گرگان با بیان اینکه در حین تمرین با پریدن یکی از ورزشکاران بر روی ساعدم ، دستم از هفت ناحیه شکست ، گفت : خانم مقصود لو به همراه سرپرست تیم ملی من را به بیمارستان ۵ آذر گرگان بردند که پزشک معالج پس از جا انداختن دستم گفت که سه روز دیگر عمل جراحی بر روی دستم را انجام می دهد در صورتی که به دلیل شکستگی شدید دستم باید هر چه زودتر عمل می شدم اما خانم مقصود لو بهم گفتند اگر در این بیمارستان عمل کنی تمام هزینه هایت را فدراسیون پرداخت می کند ولی اگر بخواهی به تهران بروی بلیط هواپیما را برایت تهیه می کنیم ولی هزینه عمل با خودت هست ؟

وی در ادامه افزود: من مجبور شدم با دست آسیب دیده بدون همراهی حتی یکی از مسئولین فدارسیون کبدی سوار هواپیما بشوم و به تهران بیایم تا به همراه یکی از دوستانم به بیمارستانی بروم که پزشک آن عضو فدراسیون پزشکی باشد ، بر روی دستم عمل جراحی صورت پذیرد و جالب است که بدانید زمانی که پزشک دستم را معالجه کرد بهم گفت که به دلیل خونریزی شدید باید هر چه زودتر ساعد دستت را عمل کنم.

هنگامه فراهانی با بیان اینکه تاکنون نه میلیون تومان هزینه عمل جراحی و فزیوتراپی داده ام ، گفت : متاسفانه فدراسیون کبدی هیچ مقداری از این هزینه را پرداخت نکرده است و تاکنون نیز حتی یک تماسی هم با من نگرفته که جویای حالم شود در صورتی که در اردوی تیم ملی جوانان آسیب دیدم

* انتقاد به مدیریت خانوادگی فدراسیون کبدی

وی در پاسخ به این سوال که انتقاد دیگری هم از فدراسیون کبدی دارید ، گفت : متاسفانه فدراسیون کبدی به صورت خانوادگی و فامیلی اداره می شود بدین صورت که اعظم مقصود لو سر مربی تیم ملی بانوان دختر محمد رضا مقصود لو رئیس فدراسیون کبدی است و سعیده مقصود لو و محمد مقصود لو فرزندانشان بازیکن و مربی تیم ملی بوده اند و این موضوع سبب می شود تا به مشکلات به نحو احسن رسیدگی نشود.

عضو تیم ملی کبدی بانوان در ادامه افزود : خواهرم هانیه فراهانی نه ماه در اردوی انیچئون بود که متاسفانه در آخرین اردو حین تمرین بینی اش شکست که به مدت دو هفته درمان شد اما در پایان دیدیم که نامش در لیست اعزامی به اینچئون نیست و وقتی دلیلش را از خانم مقصود لو پرسیدیم ، پاسخ داد که شما دو تا خواهر هستید و به همین دلیل من می خواهم فقط یکی از شما را ببرم ! در صورتی که یکی از بازیکنان به دلیل بارداری در هیچ یک از اردوهای اینچئون حضور نداشت ولی به مسابقات اعزام شد و از طرفی خواهرم با وجود مدال های کشوری و نه ماه حضور در اردوی تیم ملی به مسابقات اعزام نشد و زمانی که به آقای مقصود لو رئیس فدراسیون اعتراض کرد هیچ پاسخی دریافت نکرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
(آیت الله جوادی آملی) مرجع تقلید با اشاره به اهمیت جایگاه زنان در اسلام، تصریح کردند: اسلام بهترین جایگاه را برای زنان در نظر گرفته است و نیازی نداریم که به الگوی غربی برای زنان دست بیازیم.

ایشان گفتند: نباید در حوزه زنان و اهمیت و جایگاه زنان دنباله روی غربی ها باشیم که مثل آنها در مسابقات ورزشی برای ما مدال بیاورند؛ زیرا مدال آوردند برای زنان عامل افتخاز نیست بلکه اسلام بالاترین جایگاه را برای آنها در نظر گرفته است.
جالبه به خاطر از دست دادن یک امتیاز حاضر به خارج شدن از خطوط برای پوشاندن هم تیمی خود نبودند آنوقت هندیها از خط خارج شدند و بازیکن ما را دوره کردند! واقعا جالبه!
در یک کلام بگید که ما نسبت به حجاب هم تیمیمان بی تفاوت بودیم و گرنه یک امتیاز بلکه حتی اگر میباختید نیز در مقابل حفظ حجاب ارزشی نداشت.شما که آخرشم مثل همیشه باختید.واقعا خجالت آوره.بقول دوستمون اینها فکر میکنن فقط پوشش سر حجابه و بقیه بدن دیگه آزاده!
:|
فیلمش رو دیدی اصلا؟
یا قوانین کبدی رو میدونی؟
چه ربطی به دیدن یا ندیدن فیلمش داره.آره فیلمشم رو دیدم.
..
Iran, Islamic Republic of
تعریفتون از حجاب وقتی غلط باشه فکر میکنید هر جور رفتار کنید با حجاب منافات نداره
با اون لباس های تنگ و چسبون معلومه حجاب مانع بازی نیست انگار فقط روسری حجابه!!
Iran, Islamic Republic of
سلام می گویند دنیا را از هر دست بدهید از همان دست می گیرید مسلما هر کش به ارزش ها و ... دیگران احترام بگذارد پاداشش را در هر دو دنیا خواهد گرفت
مجید
آفرین به غیرت و تعصب زنان ایرانی که بسیار با حیا و پاکدامن هستند و باعث تقویت کل مسلمانان در دنیای ورزش می شوند. من که به ورزشکارانی مثل شما افتخار میکنم.
حسین
Netherlands
مو بتنم سیخ شد. خدا ان شاء الله راضی نباشد که اکسی این همه صداقت را و تاثیر گذاری را لطمه بزند.
مقایسه کنید با هوچی بازی شبه ورزشها و خودتان قضاوت کنید
خواهرم ، هر چه پیش آید خوش آید. راه شما صراط مستقیم است و تفکر شنا زینبی(س). در پناه خدا
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
آفرین چنین ورزشکاران متعهد و سخت کوشی مایه ی افتخار ما هستند. ان شا الله همیشه موفق باشند
علی
آیا از سوی مسئولین ذیربط از داور کره‌ای تقدیر و تشکر شد؟!
هادى
افرين بر شما
نيما
من به شما افتخار مي كنم
مجید
البته ارزش زن در اسلام و راه شهدا این نیست که پای خود را بلند کند و به دیگری لگد بزند و یا جلوی دوربین ها با لباسهای چسبان و تنگ کبدی بازی کند
هر چه موارد ورزش بین المللی زنان ایرانی بیشتر می شود غربی ها تشویقمان می کنند. چرا؟
Iran, Islamic Republic of
داور کره ای بودایی رابا ماموران وهابی فرودگاه جده مقایسه کنید کدام به مسلمانی شبیه تره
Iran, Islamic Republic of
هر چیزی جای خودش..
شما هم از آب گل آلود ماهی نگیر لطفا...
ایرانیم
ایول آفرین برتوی باغیرت مومن باتعصب ورهبر دوست ایرانی دمت گرم خوشم اومد