جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۰

تلاش رسانه‌های اصلاح‌طلب برای تخریب جلیلی+ فیلم

پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 417610
رسانه‌های اصلاح‌طلب با تصور اینکه از مسئول سابق پرونده هسته‌ای کشورمان گافی به دست آورده‌اند، تصویر خبری با عنوان «آیا جلیلی هم اشتباهاً گفت MPT ؟»را به سرعت در وبسایت‌های خود منتشر کردند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری خیبرآنلاین، رسانه های زنجیری وابسته به جریان موسوم به اصلاح‌طلب در یک اقدام ناشیانه و درحالی که مشخص است در مباحث منطقی و مناظرات دستشان خالی است، اشتباه تایپی یک خبرنگار را به نام مسئول سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان قلمداد کردند.

ماجرا از این قرار است که دکتر سعید جلیلی روز سه شنبه در سفری یک روزه به شهرستان ارومیه رفته و در جمع پرشور دانشجویان دانشگاه آزاد این شهرستان به سخنرانی پرداخته بود.

جلیلی در بخشی از سخنانش گفته بود: صرف‌نظر از حق انحصاری پنج کشور در داشتن سلاح هسته‌ای، در ان.پی.تی به طور صریح مجازبودن سایر کشورها برای دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌‌ای اشاره شده است و همچنین در ان.پی.تی صحبتی از درصد و میزان غنی‌سازی به میان نیامده است.

این سخنان دکتر جلیلی توسط خبرنگار یک خبرگزاری در ابتدا با اشتباه تایپی به صورت "ام.پی.تی" نوشته می شود که بلافاصله از سوی همین خبرگزاری نیز تصحیح می شود اما ظاهرا بخش تصحیح شده خبر از سوی رسانه های زنجیری ها نادیده گرفته شده است.

در این میان، رسانه های زنجیری به خیال اینکه از مسئول سابق پرونده هسته ای کشورمان گافی به دست آورده اند، تصویر این خبر را تحت عنوان "آیا جلیلی هم اشتباهاً گفت MPT؟! + سند" به سرعت در وبسایت های خود منتشر کردند.

اگرچه جهت اثبات اشراف کامل دکتر جلیلی به مسایل هسته ای کمترین خدشه ای را نمی توان متصور شد، اما در راستای تنویر افکار عمومی و نیز، نشان دادن دست های خالی زنجیری ها، فیلم این قسمت از سخنان دکتر جلیلی در ادامه منتشر می شود تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد:


گفتنی است با اعلام توافق لوزان و تناقضاتی که میان متن قرائت شده با چک‌نویس ارایه شده از سوی وزارت خارجه ایران و «فکت شیت» آمریکایی به وجود آمد، و نیز با بازشدن محدود درهای صداوسیما به روی منتقدان و برگزاری جلسات مناظره در برابر افکار عمومی ایرانیان که استدلال قوی دلواپسان و ضعف موافقان به وضوح رویت شد، زنجیری ها درتلاش هستند تا با پرداختن به موارد بی ارزش، دست های خالی خود را پشت حاشیه ها پنهان نمایند. غافل از اینکه افکار عمومی ملت ایران بصیرتر از این مسایل هستند و به خوبی با اصلی، فرعی کردن موضوعات، مطالبه ملی و احقاق حق خود را به جدیت ادامه می دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهمان
اتفاقا بیشتر به خودشئن میاد که این سبک زندگی کنند
ایرانی فدایی علی(ع)
عوض اینکه حرفای دکتر جلیلیو برا چونه زدن مقابل شیاطین 1+5به کار بگیرن،ببین تورو خدا زنجیریا چی کارا که نمیکنن!!!!!!
سیاح
Iran, Islamic Republic of
دکتر جلیلی کسی است که با منطق ۲۰% غنی سازی را به ۵+۱ قبولانده بود و قب!ل کرده بودند و برای مشورت رفتند و واگذار کردند به بعد از انتخابات که اگر رای می آورد الان فن آوری هسته ای از بین نمی رفت
یه زمانی اروپایی ها دائما بین ایرانیها، ازبکها و عثمانیها تفرقه ایجاد میکردند چون میدونستند اگه این سه کشور با هم متحد بشند تمام دنیا رو فتح میکردند.
حالا همین اتفاق برای سه کشور ایران، عراق و عربستان که اکثر انرژی دنیا رو در اختیار دارند داره اتفاق میفته.
عراق که درگیر جنگ داخلی شده و نفتش داره غارت میشه، عربستانی که بدست چند تا جوون تازه کار و ماجراجو افتاده هم بخاطر ترس از ایران و مسائل قومی_مذهبی وارد مرداب غرور و جنگ طلبی شده.
امیدوارم ایران در این فضای پر آشوب و حیله عاقلانه رفتار کنه.
Iran, Islamic Republic of
رسانه های زنجیری ها....هاهاهاها
جالب انگیزناک بود
جلیلی دیگه حنایش رنگی نداره. شما لازم نیست توضیح دهید
یعنی هرکی حناش رنگ نداشت، هرچی از دهنمون در آمد میتونیم بهش بگیم؟!!!
شما دیگه از حنا حرف نزنید خواهشا که میشه جک سال!
ج س
Iran, Islamic Republic of
باورم نمی شد روزی برسد که جانبازی به خاطر تاکید بر منافع ملت ایران مورد تاخت و تاز جریانی از داخل کشور قرار گیرد اما جریان تمامیت خواه بخاطر محبوبیت احتمالی آینده جلیلی و پس از کم کاری دولت ۱۱ از ترس رو به تخریب گذاشته است
میدونید با این کار افساد طلبا یاد چی افتادم؟ یاد تسلیت ............ به آیت الله مظاهری!