جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
حزب الله لبنان:

سنگ بنای آل سعود نابودی کشورهاست

چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 417564
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از ادامه جنایت‌های آل‌سعود علیه مردم یمن به شدت انتقاد کرده و خواستار توقف هرچه سریعتر حملات به این کشور شد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از العهد خبرداد، حزب الله لبنان در بیانیه ای به حمایت های همه جانبه جریان المستقبل از تجاوز نظامی سعودی ها به یمن واکنش نشان داده و از آن به شدت انتقاد کرد. در این بیانیه آمده است: لحن سخنان مقامات المستقبل به گونه ای است که گویی آنها حملات بی رحمانه آل سعود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن را تأیید می کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: روابط خوب میان جریان المستقبل و سعودی ها باعث نخواهد شد تا حزب الله در مقابل چنین جنایت بزرگی علیه یک ملت دوست و مسلمان سکوت کند. در این بیانیه همچنین تأکید شده است: رژیم آل سعود بر پایه نابودی کشورها و کشتار بی گناهان بنا شده است.

حزب الله لبنان در بخش دیگری از بیانیه خود آورده است: مقایسه رژیم صادر کننده تروریسم و افراطی گری در منطقه با جمهوری اسلامی ایران، مقایسه ای ظالمانه و نا به جاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *