جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

راهی برای کشف استعدادهای فرهنگی از نگاه رضا رویگری

چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 417510
رضا رویگری گفت: ضروریست که رسانه ملی به یاری جشنواره شمسه بیاید تا پروژه کشف استعدادهای فرهنگی و هنری در پایتخت، با موفقیت به اجرا در بیاید.
به گزارش جهان، رضا رویگری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه با بیان اینکه برگزاری جشنواره در شهر تهران سبب پویایی و تحول شهروندان می شود، اظهار داشت: جشنواره آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه، حرکت خوبی است که شهرداری تهران انجام داده و به این حرکت ادامه می دهد چرا که مهم ترین خصیصه این جشنواره، کشف استعدادها در بین شهروندان است.

وی تصریح کرد: وقتی که هسته اصلی یک جشنواره در کشور بر اساس محله محوری صورت می گیرد می توان به کشف استعدادهای جدید امیدوار بود؛ چون بسیاری از این استعدادها متاسفانه به درستی کشف نمی شوند و جشنواره شمسه می تواند این خلا مهم را پر کند و این به نظرم نگاهی نو و دغدغه مند است.

این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران با اشاره به اینکه مهمتر از کشف استعدادها، حمایت درست از این افراد است، افزود: به نظرم برای موفقیت حداکثری در اهداف جشنواره های شمسه، شهرداری باید برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشد تا بتواند به هدف اصلی خود دست یابد.

رویگری در پایان گفت: بی تردید، آثاری که در این جشنواره تولید می شوند باید مورد توجه قرار گیرند و صرفا به خود جشنواره محدود نشوند که البته در این مورد، همکاری سازمان صدا و سیما با جشنواره های شمسه بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود؛ بنابراین، ضروریست که رسانه ملی به یاری جشنواره شمسه بیاید تا پروژه کشف استعدادهای فرهنگی و هنری در پایتخت، با موفقیت به اجرا در بیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *