پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

وزیر بهداشت: منتظر رای قوه‌قضائیه هستیم

چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 417509
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس استعلامی که هفته گذشته از قوه قضائیه کردیم، پرونده آمپول‌های آلوده چشمی در دست بررسی است و ما نیز منتظر اعلام نتیجه از سوی این قوه هستیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت والده حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در مدرسه عالی مطهری تهران، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار مهر درباره سرانجام پرونده آمپول‌های آلوده پیوند قرنیه که منجر به نابینا شدن برخی بیماران چشمی در اسفند ماه سال گذشته شد، اظهار داشت: بعد از دستگیری افرادی در این رابطه هفته پیش با رئیس قوه قضائیه و دادستان محترم تهران صحبت کردیم، این عزیزان در جواب ما گفتند که منتظر پاسخ پزشکی قانونی هستیم.

وی تصریح کرد: ما هم منتظریم که هر چه سریعتر قوه قضاییه نتیجه بررسی‌ها را به ما اعلام کند.

وزیر بهداشت همچنین درباره روند درمان آسیب‌دیدگان این آمپول‌ها نیز تصریح کرد: درمان آنها طبق روال در کلینیک‌‌هایی که عمل شده بودند، در دست انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *