کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله‌ جوادی آملی:

نجات حرمین شریفین از اسارت آل سعود جهاد اکبر است/ معامله کلیدداری کعبه با چند مشک شراب!

26 فروردين 1394 ساعت 14:20

مفسر قرآن کریم و مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: امروز نجات حرمین شریفین از اسارت آل سعود جهاد اکبر است.


به گزارش جهان، آیت‌الله‌العظمی عبدالله جوادی آملی، امروز ۲۵ فروردین ماه در درس تفسیر در مسجد اعظم در سخنانی با اشاره به وقایع اخیر عربستان گفت: آن سالی که حادثه تلخ زائران ایرانی در حرمین شریفین اتفاق افتاد، عده‌ای مقالاتی نوشتند که مکه و مدینه باید در اختیار چه کسی باشد؟ و چه کسی باید متولی آن باشد.

وی ادامه داد: متولی سرزمین وحی باید مردان با تقوا باشند، نه آل سعود. اینها کسانی هستند که اجداد آنان کعبه را بتخانه و آنجا را شرابخانه کرده بودند و کلیدداری کعبه را در مجلس قمار با چند مشک شراب باختند و تولیت آن را با چند مشک شراب معامله کردند.

جهاد اکبر


این مفسر قرآن با بیان اینکه نجات مکه و مدینه از دست آل سعود وظیفه آحاد مردم است، بیان کرد: به فکر دولت‌ها نباید بود؛ خود ملل اسلامی اگر به این فکر باشند که حرمین را از شر آل سعود نجات دهند، این جهاد اکبر است.

وی افزود: بارها عرض شد که اینها اگر بخواهند غدیر را خاموش کنند و سقیفه را جای آن بنشانند، فرهنگ یک ملت را به اسارت می‌برند و وقتی فکر ملتی به غارت رفت، تسلیم می‌شود چون دلیلی برای قیام ندارد.

وضعیت آل سعود نشانه به غارت رفتن عقل و دین است


وی تاکید کرد: اگر اندیشه و عقل به غارت برود وضعیت امروز آل سعود می‌شود؛ جهان اسلام باید عقل و قرآن و روایات را نجات دهند و آزاد کنند و همچنین حرمین را که در اسارت آل سعود است و انشاءالله از این اسارت به امید فرج حضرت ولی عصر(عج) درآید.
منبع: ایکنا


کد مطلب: 417491

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/417491/نجات-حرمین-شریفین-اسارت-آل-سعود-جهاد-اکبر-معامله-کلیدداری-کعبه-چند-مشک-شراب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com