جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

انتقاد حاج منصور به ورود زنان به ورزشگاه‌ها

چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 417450
حاج منصور ارضی مداح اهل‌بیت(ع) گفت: مردم و دانشجویان مقابل سفارتخانه عربستان سعودی تجمع می‌کنند و فریاد می‌زنند اما از آن طرف می‌بینی بعضی‌ها درون کشور برنامه‌ریزی دیگری دارند، یعنی ما هم از درون و هم از بیرون ضربه بخوریم!
به گزارش جهان به نقل از عقیق، مراسم سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا سه شنبه گذشته در حسینیه لباس‌فروش‌ها با حضور حاج منصور ارضی برگزار شد. حاج منصور ارضی مداح اهل‌بیت(ع) در بخشی از سخنانش در این مراسم گفت:

از جملات زیارت عاشورا معلوم می‌شود برائت دائمی است همانند مودت و اگر کسی این برائت را قطع کند زندگیش شکل دیگری پیدا می‌کند, در زیارت عاشورا و بعضی از دعاها و زیارات فرازهایی از این برائت را مشخص می‌کند که راه کامل و راه حقیقی زندگی است. " وَبِالْبَرائَةِ مِنْ اَعْدائِکُمْ وَ النّاصِبینَ لَکُمُ الْحَرْبَ وَبِالْبَر ائَةِ مِنْ اَشْیاعِهِمْ وَاَتْباعِهِمْ" و به بیزارى از دشمنانتان و برپاکنندگان جنگ با شما و به بیزاری از شیعیان و پیروان آنها (زیارت عاشورا).

ما الان برائت می‌جوییم از تکفیری‌ها که رژیم سعودی اصل آن و داعش فرع آن است و کاملا هم معلوم است و شاید تمام این‌ها اثرات ظهور حضرت صاحب الزمان علیه السلام باشد البته ما وقتی تعیین نمی‌کنیم ولی علاماتی که در روایات آمده با شرایط فعلی تشابه دارد، امام رضا علیه السلام فرمود: پیش از ظهور امام زمان علیه السلام کشتارهای پیایی و بی وقفه رخ خواهد داد(الغیبه نعمانی) . خائنین به حرم خدا و حرم اهل بیت علیهم السلام به جایی می‌رسند که این همه جنایات را انجام می‌دهند.

در کنار این همه ناراحتی هایی که شیعیان دارند می‌بینید در داخل هم عده ای در حال شلوغ کردن هستند و به گونه ای طرح ریزی می‌کنند که بتوانند جامعه‌ی اسلامی را با فساد از بین ببرند. ما نمی‌دانیم وزیر، وکیل، معاون و یا هرکسی که هست، همه‌ی کارها رها شده و فقط برنامه ریزی می‌کنند که چگونه زن‌ها را به ورزشگاه‌ها بیاورند، آن هم ورزشگاه هایی که این همه حرف‌های زشت و ناپسند در آن زده می‌شود، با آن برخوردهایی که شما همه خبر دارید.در زمان فتنه‌ی ۸۸ هم چند بار این اتفاقات افتاد و همه دیدند که چه شد و چه فسادی ایجاد شد.

ما نگران این هستیم که دین جوانانمان ضربه بخورد

توجه کنید در زیارت عاشورا می‌خوانیم" فَلَعَنَ اللَّهُ أُمَّةً أَسَّسَتْ أَسَاسَ الظُّلْمِ وَ الْجَوْرِ" خدا لعنت کند امّتى را که بناى ستم و بیداد را بنیان‏ نهادند. هرکس اساس فساد را بگذارد به نامش تا قیامت نوشته می‌شود. از این طرف مردم و دانشجویان ما برای اعتراض به جنایت هایی که این صهیونسیت‌های سعودی‌ چه در یمن و چه نسبت به زائرین مقدس بیت الله الحرام انجام دادند مقابل سفارتخانه اش تجمع می‌کنند و فریاد می‌زنند اما از آن طرف می‌بینی بعضی‌ها درون کشور برنامه‌ریزی دیگری دارند یعنی ما هم از درون و هم از بیرون ضربه بخوریم! این خیلی خطرناک است دقت کنید. در نیمه شب که دعا به استجابت نزدیک‌تر است دعا کنید. کسانی که در این ماه رجب برای استحباب روزه می‌گیرند به نیت نابودی دشمنان شیعه در هرکجا روزه بگیرند. وگرنه گرانی که برای ما مهم نیست ما نگران این هستیم که دین جوانانمان ضربه بخورد, واقعا پناه می‌بریم به خدا, جزء هشتم قرآن یادتان نرود, خدا به شما خیر کثیر عطا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دخترا پسرا نشون دادن یک جا باشن بی ظرفیتن مثل دانشگاه حالا ورزشگاه هم بیان چ شود
سعید نوروزی
Iran, Islamic Republic of
نکته ای که حاجی ذکر کرد در واقع بیان حقیقت در مفهوم زیارت عاشورا است یعنی یک زیارت خوان با بصیرت حقایق خود کلمات زیارت را درک میکند ومی فهمد ودشمن شناسی می کند .ما با شمنان اهل بیت دشمنیم وبا دوستان آنان دوست هستیم حال هر کس که می خواهد باشد اعم از عرب ، فارس ، کرد ، بلوچ ، ترک و غیره یا ایرانی ، افغانی ، هندی ، پاکستانی ، چینی ، وسایر 0از سویی باید حریمها را حفظ کرد هر جایی زنها ورود پیدا نکنند . آزادی چیز خوبی است لکن باید دقت داشت که حریمی شکسته نشود که اگر حرمت شکسته شد ضربه به اصل دین وارد می آید این موارد را باید همگان مّد نظر داشته باشند .اگر آقای ارضی می گوید ورود زنها به ورزشگاه با ارزشهای نظام واسلام منافات دارد ایشان از خود نمی گوید ، از زبان امام زمان خود بیان می دارد . لذا مسئولین باید وباید به این نکات دقت داشته باشند 0
این مسایل به یک مداح ارتباطی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
دیگه مداحان کجاها و درباره چی باید نظر بدن؟