جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
شخصیت های لبنانی اعلام کردند:

آل سعود مجری صهیونیست دریمن است

سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 417343
شخصیت های سیاسی لبنانی با اشاره به اوضاع یمن آن را در راستای طرح های تخریبی صهیونیستها و آمریکایی ها دانست.
به گزارش جهان، مهر به نقل از خبرگزاری سوریه خبرداد، امیل لحود رئیس جمهوری اسبق لبنان از کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان خواست که در سوریه و یمن و لبنان در سیاست های خود تجدید نظر کنند.

وی افزد: برای ما قابل باور نیست که عربستان جنگی با این حجم تخریبی علیه امت عربی انجام دهد.

از سوی دیگر مصطفی حمدان رئیس جریان ناصری لبنان نیز بیان کرد: ما ضد نتانیاهو در یمن و حامی وحدت یمن هستیم.

احمد قطان رئیس جمعیت قولنا و العمل لبنان نیز گفت ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی به جای تجاوز به یمن در راستای آزادی فلسطین حرکت کنند.

ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش اصلاح لبنان نیز بیان کرد: حمله به یمن اقدامی تروریستی و جنایتکارانه است. هدف طرح های تروریستی صهیونیستی-سعودی در فلسطین، یمن، سوریه و عراق ویرانی امت عربی و از بین بردن ارتش های کشورهای عربی است.

وی افزود: دین اسلام مورد هجمه واقع شده است و سعودی ها مجری طرح های صهیونیستها و آمریکایی ها در منطقه هستند. همه علما و عقلاء باید در برابر طرح های تروریستی صهیونیستی-سعودی علیه امت اسلامی به صورت واحد کند. ما مطمئن هستیم که ساکنان یمن و اهل شام بر طرح تروریستی صهیونیستی در منطقه غلبه خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
چرا از سازمان كنفرانس اسلامي نمي خواهيد جلسه اضطراري براي بررسي تجاوز حكام متجاوز عربستان به يمن تشكيل جلسه دهد ؟؟؟