پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

تكرار جنايت صهیونيست‌ها توسط آل سعود

سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 417328
بنا بر اخبار منتشر در رسانه‌های عربی، هواپيماهای جنگنده ائتلاف عليه مردم يمن موفق به بمباران نيروگاه البیضاء شدند تا جنایتی شبيه رژيم صهيونيسيتی انجام بدهند.
به گزارش جهان به نقل از برق نيوز، مناطق مختلف استان صعده نیز از آماج حملات ائتلاف سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی به یمن در امان نماند.

جنگنده‌های عربستان سعودی نیز در تازه ترین حملات خود به یمن شهر تعز را بمباران کردند و ضد هوایی های ارتش یمن در برابر جنگنده ها ایستادگی کردند.

با اين حال، هواپيماهای جنگنده ائتلاف عليه مردم يمن موفق به بمباران نيروگاه البیضاء شدند تا جنایتی شبيه رژيم صهيونيسيتی انجام بدهند.

چند روز گذشته نيز شبکه تلویزیونی المیادین خبر داد كه جنگنده های رژیم عربستان سعودی یک نیروگاه برق در صعده را هدف قرار دادند.

اين در حالی است كه رژيم صهيونيستی نيز در سال‌های اخير برای تحت فشار دادن مردم غزه دست به تخريب تنها نیروگاه اين شهر زده است و بارها به آن حمله كرده است.

نیروگاه‌های برق يك‍ی از مهم‌ترین تأسيسات زيربنایی هر كشوری است كه فقدان يك باره آنها می‌تواند خسارت جانی‌ و مالی غيرقابل تصور و غيرقابل جبرانی را به همراه داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی تک
کشورهای خاورمیانه به رهبری جمهوری اسلامی ایران باید به سلطنت ال سعود این خاندان کثیف و الوده به هزاران جنایت ، پایان دهند تا منطقه در ارامش باشد .