جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

جنجال آفرینی سیاسی پس از آزادی

سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 417263
نماینده وزارت ورزش گفت: «سیاسی همچنان طبق روال گذشته عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس است و هنوز تصمیمی در خصوص ادامه همکاری یا قطع همکاری وی با پرسپولیس گرفته نشده.»
به گزارش جهان به نقل از جام، کم‌کم هواداران پرسپولیس داشت یادشان می‌رفت که روزی روزگاری مدیری داشتند که به لطف تلاش‌های امیررضا خادم یک شبه وارد فوتبال شد و با خرج کردن اسکناس‌های پرتعداد توانست خود را همه‌کاره باشگاه سرخپوش کند.

حرف از حمیدرضا سیاسی است که پس از مدیریت کوتاه‌مدت در پرسپولیس ناگهان به زندان افتاد و مشکلاتی عدیده برای خود و این باشگاه به وجود آورد. روز یکشنبه اما سیاسی بعد از چند ماه از زندان آزاد شد و هنوز نیامده جنجال‌هایی به راه انداخت که شاید دوباره مدیریت باشگاه پرسپولیس را دچار چالش‌هایی کند.

* مصاحبه جنجالی

سیاسی صبح روز گذشته مصاحبه‌ای انجام داد تا نشان دهد هنوز هم علاقه وافری به حضور در رسانه‌ها دارد. او فقط چند ساعت بعد از آزادی درباره تصمیم خود مبنی بر خرید سهام باشگاه پرسپولیس سخن گفت: «من به دنبال خرید صد‌درصد سهام نیستم اما اگر بشود می‌خواهم چند سهم از سهام باشگاه پرسپولیس را در مزایده خریداری کنم. این کار را هم به خاطر عشقم به پرسپولیس انجام خواهم داد.»

مدیرعامل پرسپولیس یک جمله عجیب هم درباره بهروز منتقمی به زبان آورد: «شاید منتقمی امیرحسین جهانشاهی را می‌شناخت و به من نگفت تا به دردسر بیفتم!»

* واکنش منتقمی

صحبت‌های سیاسی واکنش بهروز منتقمی، سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس را به دنبال داشت: «من نمی‌دانم بعد از این همه مدت چرا دوباره این صحبت‌ها مطرح شده و نام این شخص به زبان آمده است. من اصلا جهانشاهی را نمی‌شناختم چون مذاکره‌کننده با ما در سفر به اسپانیا شخص دیگری بود. اگر مطلع بودم که حتما از انجام مذاکره پرهیز می‌کردم.»

* مدیرعامل می‌ماند؟

سیاسی در زمان مدیرعاملی‌اش روانه زندان شد و از آن زمان مدیریت این باشگاه تغییرات زیادی داشت ولی هرگز پست مدیرعاملی سیاسی از او گرفته نشد.

با این شرایط آیا سیاسی به صندلی مدیریتش در پرسپولیس برمی‌گردد؟، پاسخ این پرسش را امیررضا خادم داده است: «سیاسی همچنان طبق روال گذشته عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس است و هنوز تصمیمی در خصوص ادامه همکاری یا قطع همکاری وی با پرسپولیس گرفته نشده و هیچ تغییر و تحولی در هیأت‌مدیره پرسپولیس صورت نگرفته است.»

* نگرانی نژادفلاح

در این میان شاید نگران‌ترین فرد محمدحسین نژادفلاح باشد که به تازگی با اختیارات مدیرعاملی، قائم مقام باشگاه شده است. او البته سعی می‌کند همه‌چیز را خوب جلوه دهد: «مدیر‌عاملی سیاسی را قبول ندارم و قرار نیست به عنوان قائم‌مقام او کار کنم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *