سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۱

تحویل کمک‌های مردمی ایران به ملت سوریه

شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب: 417171
نماینده جمعیت هلال احمر ایران اعلام کرد که اولین نوبت از محموله جدید ۴۰ تنی کمک‌های بشردوستانه ایران به ملت سوریه تحویل هلال احمر سوریه شد تا به دست آسیب دیدگان حملات تروریستی در این کشور برسد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نخستین محموله کمک‌های بشردوستانه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شامل کمک‌های دارویی و پزشکی به سازمان هلال احمر سوریه امروز به فرودگاه بین المللی دمشق رسید.

«حسین پیامی»، نماینده جمعیت هلال احمر ایران در دمشق در اظهاراتی به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت: کمک‌های بشردوستانه ایران در چارچوب همکاری مستمر بین جمعیت هلال احمر ایران و هلال احمر سوریه و هدیه‌ای از جانب هیئت پارلمانی ایران به ملت سوریه است که برای دیدار با مقامات این کشور در دمشق به سر می‌برد.

وی افزود: محموله کمک‌ها شامل ۴۰ تن است که اولین نوبت آن شامل هشت تن زیرانداز، پتو و وسایل آشپزخانه است و در نوبت‌های بعدی اقلام دارویی، تجهیزات پزشکی و مواد غذایی به سوریه ارسال می‌شود.

نماینده هلال احمر ایران در سوریه ضمن تاکید بر اهتمام ملت ایران برای تداوم کمک‌ها به شهروندان آسیب دیده ز حملات تروریستی در سوریه گفت: جمعیت هلال احمر ایران نیازمندی‌های پزشکی و غیرپزشکی ملت سوریه را به طور مداوم بررسی و برای تامین آن تلاش می‌کند.

یک تیم جمعیت هلال احمر سوریه با تحویل کمک‌های همتای ایرانی خود شامل ، هزار تخته گلیم، ۲ هزار تخته پتو، هزار اجاق گاز آن را به انبار هلال احمر سوریه انتقال دادند تا بین افراد نیازمند توزیع شود.

این کمک‌ها همزمان با سفر هیئتی از مجلس شورای اسلامی ایران به سوریه به ریاست علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارسال شده است.







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالکریم خادم پور
آفرین به ملت و نظام مقدس ایران که در این وانفسای جنگ و کشتار نشون میده که هنوز انسانیت در این دنیا وجود داره