سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

تجمع دانشجویان مقابل سفارت عربستان

دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 417094
قائم‌مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با توجه به جنایت اخیر رژیم آل‌سعود و سکوت مجامع بین‌المللی دانشجویان و جنبش دانشجویی ایران پنجشنبه ۲۷ فروردین ساعت ۱۵ تجمعی را در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار خواهند کرد.
به گزارش جهان، حسین زینلیان قائم‌مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با فارس، گفت: دانشجویان و جنبش دانشجویی ایران پنجشنبه ۲۷ فروردین ساعت ۱۵ تجمعی را در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار خواهند کرد.

زینلیان ادامه داد: این تجمع با توجه به جنایت اخیر رژیم آل‌سعود و حملات و کشتار غیرانسانی کودکان، زنان و مردم بی‌گناه در یمن و همچنین تعرض وحشیانه نظامیان سعودی در فرودگاه جده به دو نوجوان ایرانی و سکوت مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان ملل متحد و عدم اقدام کافی آنها صورت می‌گیرد.

وی افزود: ان‌شاءالله این تجمع خودجوش دانشجویی خواب‌زدگی مجامع بین‌المللی نسبت به فتنه‌انگیزی و توحش رژیم آل‌سعود را از بین ببرد.

این فعال دانشجویی در خاتمه گفت: برای درخواست مجوز این تجمع اقدام کرده‌ایم ولی تاکنون صادر نشده است. از وزارت کشور، استانداری و مسئولان مربوطه می‌خواهیم در این حرکت و خروش انسانی علیه توحش رژیم آل‌سعود همکاری‌های لازم را انجام دهد تا صدای جنبش دانشجویی به گوش جامعه بین‌المللی برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تجمع مقا بل سفارت عربستان است یا دفتر سا زمان ملل-؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دقت کنید