پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

35 هزار دلار جریمه برای پرسپولیس منظم!

دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 417069
پرسپولیس باشگاهي كه چندين تخلف غيرقابل باور دارد.
به گزارش جهان، روزنامه خبر ورزشی نوشت: باشگاه پرسپولیس که با مشکلات مالی شدیدی دست ‌و پنجه نرم می‌کند، حالا باید در انتظار جریمه بزرگی از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا باشد. این مسئله برای پرسپولیس، یک ضعف بزرگ محسوب می‌شود که هر چند سال یک بار به لیگ قهرمانان آسیا می‌رود و اما در این تورنمنت به قدری بی‌انضباطی می‌کند که مدام جریمه می‌شود.

غلو ناظر بازي
باورتان مي‌شود اگر بگوييم هر مدل بي‌انضباطي‌ای كه ممكن بود، پرسپوليسي‌ها در ۴ بازي انجام داده‌اند؟ هر مدلي كه فكرش را بكنيد! بگذاريد از بي‌انضباطي اول شروع كنيم‌؛ توهين بعضي از هواداران به بازيكنان و مسئولان باشگاه لخوياي قطر. اين اتفاق در اولين بازي پرسپوليس در آسيا و مقابل لخويا شكل گرفت؛ وقتي هواداران پرسپوليس قبل از شروع بازي به شدت عليه چند تن از مسئولان باشگاه لخويا اقدام به توهين كردند. البته شايد در اين قضيه، گزارش ناظر بازي غلوآميز بوده ولي بابت اين اتفاق، پرسپوليس را جريمه كردند.

استراحت كاپيتان
دومين جريمه واقعاً خنده‌دار است. پرسپوليسي‌ها براي سفر به ازبكستان ۳ مهمان را بدون داشتن ويزا همراه كردند كه دو نفرشان بوقچي بودند. آنها باعث شدند كاروان پرسپوليس در فرودگاه تاشكند بيش از ۳ ساعت معطل شود و بامداد به هتل محل اقامت خود برسد. حدود ساعت ۴ صبح بود كه سرخپوشان به اتاق‌هايشان رفتند. يك روز ماندند و فرداي آن، ساعت ۹ صبح كنفرانس مطبوعاتي مربي و كاپيتان پرسپوليس بود. حميد درخشان بايد با خود يك بازيكن را طبق قانون به عنوان كاپيتان تيم به محل كنفرانس مي‌برد اما با بيان اينكه بازيكنان بايد استراحت كنند و خسته هستند، هيچ‌كس را بيدار نكرد تا به علت عدم حضور كاپيتان در كنفرانس خبري، پرسپوليسي‌ها باز هم محروم شوند!

جريان چسب چه بود؟
سومين موضوع نيز به بازي با بنيادكار در تاشكند ارتباط دارد؛ ديداري كه پرسپوليسي‌ها قبل از آن با جيب پر به سفر رفتند. حسين هدايتي براي نزديك شدن به پرسپوليس از شركت زاگرس، هواپيماي اختصاصي (چارتر) براي سرخپوشان رزرو كرد و همچنين پيراهن آنها از ماكرون به آل‌اشپورت تغيير كرد اما به همين دليل ساده، پرسپوليسي‌ها تهديد شدند در صورت تغيير نوع لباس‌ها، از ماكرون به آل‌اشپورت بايد جريمه بپردازند. مسئولان اين باشگاه نيز در اقدامي «خنده‌آور» به جاي استفاده از لباس‌هاي ماكرون، لباس‌هاي آل‌اشپورت را پوشيدند اما روي مارك اين شركت چسب گذاشتند تا «الكي، مثلاً» ديده نشود! بابت همين رفتار جالب، باز هم جريمه شدند.

ليزر و نارنجك
آنها در بازي مقابل النصر عربستان در رياض «خوشبختانه» رفتاري منجر ‌به جريمه نداشتند اما به محض اولين بازي خانگي در تهران، چند اتفاق ديگر را پشت ‌سر گذاشتند تا حالا منتظر جريمه شدن مجدد بنشينند. ناظر بازي در روز قبل از مسابقه پرسپوليس- النصر، به مسئولان باشگاه پرسپوليس گفته بود اگر به مسئولان يا بازيكنان النصر توهين شود، در چشم بازيكنان حريف از طرف هواداران ليزر انداخته شود، شعارهاي توهين‌آميز شنيده شود، مواد منفجره حتي نارنجك‌هاي دستي استفاده شود و مواد دودزا در داخل ورزشگاه شاهد باشند، پرسپوليس را باز هم جريمه مي‌كنند. همه اين اتفاقات به نوعي رخ داد، از انفجار نارنجك‌هاي دستي گرفته تا شعار و ليزر انداختن و حتي روشن كردن مواد دودزا در استاديوم آزادي.

خسته نباشي دلاور
پرسپوليسي‌ها تا به حال و به صورت مجموع ۳۵ هزار دلار (حدود ۱۱۵ ميليون تومان) فقط جريمه شده‌اند و حالا بايد در انتظار حكم جديد براي ديدار برگشت مقابل النصر هم باشند. بد نيست يك «خسته نباشي دلاور» به مسئولان باشگاه پرسپوليس بگوييم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هم وطن
همین پرسپولیس بی انظباط روز بازی با النصر باعث شادی 80میلیون ایرانی شد و وتنفری که این مدت از عربستان تو دل این ملت بودو (البته با اونایی که غیرت ایرانی دارن نه اونایی که بیخیال موضوع جده شدن) خالی کردن. حالا جریمه میکنن، عیب نداره جریمه رو هم میدیم.اصلا این جریمه آخریه یه جورایی میچسبه.زنده باد ایران و ایرانی