جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱
در جلسه مشترک دولت و مجلس

روحانی: مسائل کشور را با همدلی حل کنیم

يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 416961
رئیس‌جمهور گفت: برای رسیدن به موفقیت باید تعامل داخل و تعامل با دنیا را مورد توجه قرار دهیم.
به گزارش جهان، عباس مقتدایی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در تشریح سخنان حجت‌الاسلام روحانی در پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس گفت: آقای رئیس‌جمهور صحبت‌های نمایندگان مجلس را مفید دانستند و مطرح کردند که باید گام‌هایی را برداریم برای اینکه مسائل اصلی کشور را با همدلی حل کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته سال سختی بود، اظهارداشت: سال گذشته با همکاری مردم و مجلس پشت سرگذاشتیم.

مقتدایی ادامه داد: برای رسیدن به موفقیت باید تعامل داخل و تعامل با دنیا را مورد توجه قرار دهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای روحانی اعلام کرد که از تیم مذاکره کننده هسته‌ای راضی هستم، خاطرنشان کرد: از مجلس شورای اسلامی که همکاری زیادی داشتند، تشکر می‌کنم؛ مقام معظم رهبری هم حمایت بسیاری را از دولت انجام دادند.

به گزارش فارس، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اینکه رئیس جمهور در ادامه اعلام کرد که معتقد به تعامل با دنیا و نیز تعامل در عرصه داخلی است،‌ گفت:‌ آقای روحانی عنوان کردند که به‌دنبال نتیجه برد-برد در مذاکرات هسته‌ای هستیم.

وی در ادامه از قول رئیس جمهور بیان داشت: مردم حقوق هسته‌ای می‌خواهند،‌ اما علاوه بر آن حقوق اقتصادی از جمله سرمایه‌گذاری خارجی و حقوق بانکی را نیز خواستارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیرضا
اقای روحانی همدلی با شعار نمی شود .امروز مدیران ارشد شما مدیران میانی را به کار گمارده اند که بعضی ازانها تا پایین ترین سطوح ادارات را به جرم!! همکاری با دولت قبل قلع و قمع کرده اند.در حالی که خیلی از انها اصولا گرایش حزبی و سیاسی ندارند.