شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
پرسپولیس ۱ - استقلال خوزستان ۱

پرسپولیس دقایق پایانی برد را از دست داد

يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 416953
پرسپولیس با تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان متوقف شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه غدیر میهمان استقلال صنعتی خوزستان بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک پایان یافت.

برای پرسپولیس در این دیدار مهدی طارمی در دقیقه ۴۸ گلزنی کرد و محمدرضا مهدوی نیز در دقیقه ۸۴ تک گل استقلال را به ثمر رساند.

در آغاز دیدار دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و سعی داشتند با ایجاد خطر روی دروازه‌ها به گل برسند اما هوشیاری مدافعان اجازه نداد که توپی از خط دروازه‌ها بگذرد. در یکی از همین موقعیت‌ها در دقیقه ۲۲ مومنی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و به نوعی با سوشا مکانی تک به تک شد اما ضربه چیپ او با دخالت سوشا مکانی به بیرون رفت.

در یکی دیگر از فرصت‌هایی که برای پرسپولیس به وجود آمد در دقیقه ۴۲ بازی روی یک و دویی که احمد نوراللهی با مهدی طارمی درون محوطه جریمه استقلال انجام داد فرصت خوبی برای نوراللهی ایجاد شد تا دروازه حریف را باز کند اما ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد.

محسن بنگر مدافع پرسپولیس به دلیل مصدومیتی که از ناحیه مچ راست داشت، نتوانست به بازی ادامه دهد و در دقیقه ۴۰ با رضا نورمحمدی تعویض شد.

پرسپولیسی‌ها امروز با اسپانسر جدید به میدان رفتند و روی پیراهن آن‌ها نام شرکت استیل آذین ایرانیان حک شده بود.

اما با شروع نیمه دوم پرسپولیسی‌ها بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه در دقیقه ۴۸ روی حرکت خوبی که حمیدرضا علی‌عسگر از سمت چپ انجام داد و پاس زیبایی را برای مهدی طارمی ارسال کرد، طارمی توانست با یک ضربه زیبا دروازه استقلال را باز کند.

پرسپولیسی‌ها هم روی ضد حملات برنامه‌ریزی کرده بودند تا اینکه در دقیقه ۶۴ روی حرکت خوبی که محمد نوری درون محوطه جریمه انجام داد، پاس زیبایی را به دهانه دروازه برای طارمی مهیا کرد اما ضربه طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه آبی‌پوشان استقلال خوزستان سعی داشتند که نتیجه را جبران کنند و بر همین اساس حملاتی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند اما با هوشیاری سوشا مکانی و همین طور مدافعان پرسپولیس فرصت ها از دست رفت تا اینکه محمدرضا مهدوی در دقیقه ۸۴ روی یک شوت از راه دور گل تساوی را به ثمر رساند.

مهدی طارمی نیز در دقیقه ۷۴ به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به علی علی‌پور داد.

مکانی، بنگر، اومانا، خانزاده، علی عسگری، نوری، عالیشاه، کفشگری، نوراللهی، هادی نوروزی و مهدی طارمی ۱۱ بازیکنی بودند که برای پرسپولیس به میدان رفتند.

استقلال خوزستان نیز با ترکیب پرویز کریمی، میثم مجیدی، محمد طیبی، مجید حیدری، موسی کولی‌بالی، عبدالهادی خنیفر، محسن بیات، محمدرضا مهدوی، میثم بائو، مهدی مومنی، سیدمهدی سیدصالحی به میدان رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *