جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲۷
سید پرویز فتاح:

افزایش اعتماد عمومی، شعار جدید کمیته امداداست/ پرهیز از تشریفات، تبلیغات بی‌اثر و همایش‌ها

انواری: مسئولیت در نظام اسلامی فخرفروشی نیست
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 416906
فتاح با اشاره به همکاری کمیته امداد با دولت، مجلس و قوه قضائیه گفت:‌ این همکاری‌ها ادامه خواهد داشت و ما بنا داریم از ظرفیت دولت‌ها برای ارائه خدمات به محرومان استفاده کنیم.
افزایش اعتماد عمومی، شعار جدید کمیته امداداست/ پرهیز از تشریفات، تبلیغات بی‌اثر و همایش‌ها
به گزارش گروه جامعه جهان نيوز، سید پرویز فتاح در آیین تودیع و معارفه اعضای هیأت امنا و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) تنها جایی است که نام آن مزین به حضرت امام خمینی(ره) هست و این نهاد، نهادی است که بعد از انقلاب به دستور حضرت امام(ره) ترسیم شد.

وی با اشاره به حضور چهره‌های شناخته شده در کمیته امداد در جهت خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان گفت:‌ چهره‌هایی از جمله مرحوم عسگراولادی،‌ شفیق و والی از جمله افرادی بودند که در سال‌های گذشته خدمات مختلفی را به نیازمندان ارائه کرده‌اند.

فتاح با بیان اینکه مجموعه امداد یک نهاد الهی و بی‌نظیر در کشور و دنیاست، گفت: صمیمانه از مقام معظم رهبری که بنده را که یک بسیجی هستم در این مجموعه انتخاب کردند، قدردانی می‌کنم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه مراسم گفت: به شخصه نیز از آقایان نیری و همچنین انواری تشکر می‌کنم که حقیقتا آقای انواری در بحث نقل و انتقال، بزرگی خود را نشان دادند.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به تغییر اساسنامه این مجموعه و انتخاب اعضای هیأت امنا و همچنین رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی مقام معظم رهبری گفت:‌ همزمان چندین اتفاق مهم صورت گرفت و راه ما را برای رسیدن به اهداف هموار خواهد کرد.

فتاح با اشاره به تغییرات اساسنامه جدید کمیته امداد گفت: در این اساسنامه مسئولیت رئیس کمیته امداد گسترده‌تر شده و پراکندگی‌های گذشته حذف شده است و در واقع کار اجرایی به عهده رئیس کمیته امداد گذاشته شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه ما در دوره جدید بر اساس اساسنامه ابلاغ شده حرکت خواهیم کرد، گفت: حرکت ما بر اساس چارچوب اساسنامه و با کنترل هیأت امنا خواهد بود تا از چارچوب خارج نشویم.

وی با اشاره به اولویت‌های کمیته امداد در دوره جدید گفت: چابک‌سازی مجموعه امداد یکی از برنامه‌های ماست و این کار منافاتی در ارائه خدمات و حرکت انقلابی ندارد.


وی در ادامه از تلاش انواری و اعضای هیأت امنای کمیته امداد در گذشته،‌ مدیران و معاونین قدردانی و تشکر کرد.

فتاح با تأکید بر اینکه تمام برنامه‌های کمیته امداد علمی خواهد بود، گفت: قطعاً بدون کارهای کارشناسی و علمی، کاری نخواهیم کرد و قطعا از روش‌های سنتی و تکراری و کم‌اثر پرهیز خواهیم کرد.

فتاح با اشاره به همکاری کمیته امداد با دولت، مجلس و قوه قضائیه گفت:‌ این همکاری‌ها ادامه خواهد داشت و ما بنا داریم از ظرفیت دولت‌ها برای ارائه خدمات به محرومان استفاده کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، شعار جدید این مجموعه را افزایش اعتماد عمومی به مجموعه امداد دانست و گفت:‌ باید سعی کنیم این اعتماد بیشتر از گذشته باشد.


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه این مراسم با اشاره به پرهیز از هرگونه تشریفات، تبلیغات بی‌اثر، گردهمایی‌ها و همایش‌های متعدد گفت:‌ بنده منتسب به طیف سپاه و بسیج هستم و همواره حرکت‌های ما مبتنی بر روش‌های الهی و خدمت‌رسانی بی‌منت و بی‌صدا خواهد بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه امداد،‌ عقبه و گذرگاه سخت انقلاب محسوب می‌شود و قطعا اگر بتوانیم از این گذرگاه عبور کنیم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا خواهیم کرد و امیدواریم دعای مددجویان پشتوانه محکم نظام اسلامی باشد.

انواری: مسئولیت در نظام اسلامی فخرفروشی نیست

بنابراین گزارش، حسین انواری در این مراسم که با حضور مسئولان لشکری و کشوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های غدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری سال «دولت، ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است که شفافیت همدلی و همزبانی را در امداد مشاهده می‌کنید.

وی تصریح کرد: نقش کمیته امداد، نقش همدلی و آرامش‌دهنده دل‌های مضطر است و مجموعه تلاش‌های کمیته امداد بر محور همدلی و همزبانی بین خیرین، حامیان و مردم بنا شده است.

وی با اشاره به همکاری و همدلی سایر بخش‌ها و مسئولان در ارائه خدمات جامعه هدف کمیته امداد گفت: دانشگاهیان، ائمه جماعات، نمایندگان مقام معظم رهبری در سراسر کشور، قوه قضائیه، دولت، استانداران و... همدلی بسیار بالایی را در ارائه خدمات به محرومان نشان داده‌اند.

انواری با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری و ایجاد تغییرات در کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: جا دارد که از تدبیر ایشان در این زمینه قدردانی کنم، چرا که تغییرات و تحولات در دستگاه های تحت امر مقام معظم رهبری قبل از اینکه سیر نزولی پیدا کنند، تلاش می‌شود که با یک حرکت جدید به جایگاه بالاتری برسد.

سرپرست سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: همزمان با فعالیت بنده به عنوان سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری تأکید کردند که باید در کمیته امداد، تحول صورت بگیرد و بر همین اساس، تمام برنامه‌ها به کمیته امداد برای رسیدن به جایگاه بالاتر و تحول در این مجموعه صورت گرفت.

انواری بیان داشت: در حال حاضر در یک فضای جدیدی هستیم که تغییراتی در اساسنامه کمیته امداد شکل گرفته است و عزیزان به هیأت امنای کمیته امداد اضافه شده‌اند.


وی در خصوص ویژگی‌های فتاح رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ایشان انسانی مؤمن و متعهد است.

سرپرست سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه با اشاره به اینکه تمامی امدادگران با این نگاه که کمیته امداد یک عبادتگاه است، فعالیت خود را انجام می‌دهند، گفت: از التفاتات مقام معظم رهبری که به مجموعه امداد ابراز فرمودند و تأییدی بر عملکرد کمیته امداد در سال‌های گذشته بود نیز تشکر می‌کنم.

وی جنس مسئولیت در نظام جمهوری را جنس امانتداری دانست و گفت: امانت در نظام اسلامی باید به اهلش واگذار شود و در واقع مسئولیت در نظام اسلامی فخرفروشی نیست بلکه یک تکلیف است.


سرپرست سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: نکته مهم مسئولیت این است که مسئولیت وسیله‌ای برای آزمون الهی است و خداوند انسان‌ها را که زیباترین خلق خودش هستند اینگونه آزمایش می‌کند.

انواری تصریح کرد: بعد از ۳۵ سال از فعالیت کمیته امداد، شاهد آثار و برکات این مجموعه هستیم و امیدواریم در دوره جدید نیز شاهد تحلوات عظیمی در مجموعه کمیته امداد باشیم.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
انصافا این آقای مهندس فتاح دوست داشتنی هستند.
مهاجر
امیدواریم
United States
صد شکر که این آمد و صد حیف که ان رفت
علی
ظاهرا منفی ها به قسمت دوم مصرع است!
رسول
Iran, Islamic Republic of
دکتر فتاح , رئیس جمهور آینده
Romania
اقای احمدی نژاد کاری کرد که هر کی از راه رسید گفتن رییس جمهور
احمدی
خدا رحمت کند مرحوم حاج عبدالله والی را . ..
انشاالله
قلی
نرم نرمک میرسد اینک بهار ...
خوش به حال روزگار...
وحید
.. کم کم از راه میرسند!
Romania
خدا را شکر که فتاح امد ...
محمد
خداوند حفظ کند خدمت گذاران واقعی و بی ادعای کمیته امداد حضرت امام خمینی ره را و رحمت کند امداد گر بزرگ مرحوم حاج عبدالله والی ...
م
Iran, Islamic Republic of
کمیته امداد شده تامین اجتماعی واسه بعضی ها صدقه گرفتن زشتیش روازدست داده میشناسم افرادی رو که تن به کار نمی دن ولی آویزون کمیته امداد هستن.
امیرارسلان
تغییرات فوری در معاونین و مدیران کل استانها باید انجام شود.بازگشت اعتماد ابتدا بین همکاران و سپس مردم ایجاد شود.
مراسمات و جشنها حذف شده و ارتباط و تعامل با سایر دستگاه ها در اولویت قرار بگیرد. تفاهم نامه ها از این مجموعه حذف گردد.رضایت و لبخند محرومین مبنای کار ما باشد نه آمار و ارقام.حضور کمتر در برنامه ها و طرح ها و گرفتن پول زور از مردم. و....
درآمد سالیانه کمیته امداد چقدر است و در چه راه هایی صرف می شود؟
الحمدالله
علی
آقای فتاح مرد خوب وپاک دستی است امیدوارم هزینه ها رادر راه واقعی صرف کندوازمدیران مومن ودلسوز دراستان ها استفاده کند
مظلوم
جادارد از درایت امام راحل در تاسیس امداد و خدمات ماندگار سید ارزشمند حاج آقا نیری هم قدر دانی نماییم
م
سلام برفتاح
شراره
با سلام خدا عاقبت همه ما را ختم به خیرکنید دعا کنید هر کسی هرجا مشغول به هر کاری است فقط وفقط برای خدا کار کنه و رضای اومد نظرباشه .
در اينده شاهد باشيم فقر از جامعه برداشته شود هر سال شاهد باشيم افرادي كه تحت پوشش مي باشند كم شود خودكفاي عزت ابرومندي كميته امداد جاي خدمت است انهم به بندگان خدا نه جاي قدرت طلبي رياست .... فتاح يعني گره گشاي
یک فرد خیر
اقا یه بازرسی ویزه ای صورت بگیره افرادی هستند با 10هکتار زمین کشاورزی ابی و درامد بالا تحت پوشش کمیته اند و افراد بی سرپرست که صورتشان را با سیلی سرخ میکنند محرومند
قدم پور
من يكي از كارمندان كميته امداد امام(ره) هستم از روزي كه ايشان به امداد آمده اند كارمندان همگي خوشحال هستند ايشان فردي بي آلايش و ساده اي هستند و روحيه جهادي دارند اميدوارم حضور ايشان در راس كميته امداد منشا خير باشد.
با سلام حقوق یکسان ..حقوق مدیران را کم کنید پرسنل بیچاره حقوق کمی دارند کمترین حقوق در کمیته امدادهای کشور
با سلام کاربر محترم

واقعا راست میگویید با فاکتور گیری از حقوق مدیران وقایم مقام معاون مالی استانها پرسنل امداد حقوق پایین دارند مهندس فتاح حقوق پرسنل را در سال 94 همسان سازیدو نیروهای ناظر را کم نمایید
دشتی
آقای فتاح هرکاری دارید بکنید که خدمت رسانی کند شده ضمنا حقوق مرخصی استفاده نشده کارمندان را بدهید
ا.ج
با سلام حضور جناب فتاح لطفا اين كلمه بومي و غير بومي را ترجمه كنيد بنده با 17 سال سابقه كار در امداد و استخدامي درجنوبي ترين استان هاي كشور حالا كه به پستي براساس شايسته سالاري رسيدم ميگن كه فلاني غير بومي هست .ماتا كي بايد تاوان كلمه بومي و غير بومي را بدهيم .لطفا رسيدگي كنيد .