پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

برای خرید میوه نوبرانه عجله نکنید

شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 416682
قیمت میوه‌های نوبرانه که طبیعتا گران‌تر از میوه‌های دیگر است امسال در رکوردی بی سابقه به بیش از ۱۰۰ هزار تومان رسیده که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با افزایش عرضه تا ۱۰ روز دیگر ارزان می‌شوند.
به گزارش جهان، حسین مهاجران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر ساله گوجه درختی‌های کاشان، ساوه و قم در بازار بود ولی امسال به دلیل بارندگی که در فروردین ماه داشتیم باعث شد این میوه کمی دیرتر برسد و به بازار عرضه شود.

وی ادامه داد: اگر هوا در اوایل ماه جاری گرم بود طبیعی است که این میزان کمبود را در بازار شاهد نبودیم.

* تا ۱۰ روز دیگر چغاله‌بادام و گوجه‌سبز ارزان می‌شوند

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران افزود: از حدود ۱۰ روز آینده گوجه‌درختی‌های ساوه، گرمسار و قم وارد بازار می‌شوند و با آمدن گوجه درختی‌های شهریار نیز قیمت کاهش چشمگیری خواهد داشت.

مهاجران با بیان این‌که از حدود ۱۰ روز آینده شاهد کاهش قیمت چغاله‌بادام خواهیم بود، افزود:‌ با آمدن چغاله‌های کرج قیمت‌ این محصول کاهش زیادی خواهد داشت. از طرفی تا چند روز آینده چغاله‌های ساوه و گرمسار نیز به بازار عرضه می‌شوند.

وی بیان کرد: از حدود دو هفته آینده با آمدن هلوی شمال که در اصطلاح (۶۰ روزه) نامیده می شود و زردآلوی کاشان و شیراز تعداد میوه‌های نوبرانه در بازار افزایش می یابد و طبیعی است قیمت ها متعادل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آیا صرف نوبرانه بودن دلیل گران فروخته شده نوبرانه تا به این حد است؟ خیر. دلیل بی عرضگی مسوولین قسمت مربوطه می باشد. والسلام.
پس با این پول زیادی که بابای مسئول من بابت حقوق و مزایا میگیره پول بازی کنم خوب - -خوب میخورم مخصوصا نوبرانه که مزه عالی دارد خوب میپوشم خوب تفریح میکنم البته حلال-حالا به من چه بابای تو کارمند و کارگر است