جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

پیش بینی هوای تهران در جمعه

پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 416442
کارشناس هواشناسی گفت: از فردا بعدازظهر آسمان تهران ابری می‌شود و شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.
به گزارش جهان، گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز در برخی از مناطق شرق و جنوب شرق کشورمان بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد را داریم که به تدریج تا اواخر امشب از شدت آن در این مناطق کاسته می‌شود اما امروز دمای هوا در سواحل شمالی کشورمان به طور قابل ملاحظه‌ای گرم و برخی از نقاط استان‌هایی مثل اردبیل و گیلان با وزش جنوبی باد نسبتا شدید همراه خواهد بود.

وی افزود: فردا روز جمعه با ورود سامانه بارشی بعدی در کشورمان در بخش‌هایی از غرب، شمال غرب و جنوب غربی کشورمان رعد و برق و وزش باد شروع می‌شود و در جنوب غرب کشورمان نیز وجود گرد و غبار را داریم.

گودرزی ادامه داد: آسمان تهران صاف است و در ساعات بعد‌از ظهر افزایش ابر در ارتفاعات استان تهران داریم. اگر می‌خواهیم منتظر بارندگی در تهران باشیم انشاالله از فردا بعد‌از ظهر آسمان تهران ابری می‌شود و شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

وی خاطرنشان ساخت: ۲۶ درجه سانتیگراد حداکثر دمای امروز تهران است و فردا هم کمینه دما به ۱۷ درجه بالای صفر می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *