سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

تعبیر جالب برانکو از پرسپولیس

چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 416179
برانکو ایوانکوویچ می‌گوید نمی‌تواند احساسش را از بازگشت دوباره به فوتبال ایران بیان کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سرمربی جدید پرسپولیس پس از بازگشت به فوتبال ایران پس از ۹ سال در بدو ورود به تهران گفت: نمی‌توانم احساسم را توصیف کنم و بگویم که چقدر از بازگشت به فوتبال ایران پس از ۹ سال هیجان زده هستم. بسیار خوشحالم که هدایت باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس را به من سپرده‌اند.

او درباره شناختش از پرسپولیس گفت: مذاکرات ما با باشگاه پرسپولیس به دو، سه ماه اخیر باز می‌گردد. در یکی، دو سال اخیر نیز تماس‌هایی برقرار شد اما به دلیل تعهداتی که به باشگاه‌های عربستانی و اماراتی داشتم نتوانستم به ایران بیایم. اما در ترکیه با آقای نژاد فلاح خیلی زود به یک زبان مشترک رسیدیم.

برانکو با اشاره به شرایط پرسپولیس و قدمت این باشگاه گفت: دقیقا می‌دانم پرسپولیس یعنی چه. پرسپولیس یعنی ارتشی ۳۰ میلیونی، با ۳۰ میلیون سرمربی و ۳۰ میلیون رویا اما من به خودم و پرسپولیس اعتقاد دارم و می‌خواهیم کاری کنیم که هواداران بعد از مدتها خوشحال شوند. کار راحتی نیست اما ما اینجا هستیم که هواداران را خوشحال کنیم و امروز من هم به همراه خیل هواداران یار دوازدهم پرسپولیس در دیدار برابر النصر خواهم بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا قولی به هواداران می‌دهید یا خیر گفت: قولی که می توانم بدهم کار زیاد و انرژی فراوان است.

ایوانکوویچ درباره مبلغ قرارداد خود با پرسپولیس گفت: مبلغ قرارداد جزو اسرار کار یک مربی به حساب می‌آید اما چون شما پرسیدید می گویم مبلغی که از پرسپولیس می‌گیرم به مراتب کمتر از باشگاه‌هایی است که در آن کار کرده‌ام. من وقتی سال ۸۵ فوتبال ایران را ترک کردم گفتم که روزی به این جا بر می‌گردم و الان خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داده است.

برانکو در پاسخ به این سوال که چه شد در زمان حضورتان در الاتفاق عربستان نتوانستید به ایران بیایید گفت: یکسری سوء تفاهماتی وجود داشت اما اکنون این سوء تفاهم‌ها حل شده است.

سرمربی جدید پرسپولیس درباره شناختش از النصر عربستان گفت: شناخت خوبی از این تیم دارم. شاید بتوانم ادعا کنم که این تیم قوی‌ترین تیم کنونی عربستان است. پرسپولیس قدرت و توان النصر را در بازی رفت احساس کرد اما با فوتبالی متعصبانه و توام با اتحاد می‌توانیم ضعف‌ها را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که از کادر کنونی پرسپولیس چند نفر به کارشان در این تیم ادامه خواهند داد؟ گفت: در حال حاضر آنها شناخت خوبی از تیم دارند اما من امروز به همراه کادرم تنها یار دوازدهم پرسپولیس خواهیم بود.

او درباره دستیاران خارجی خود نیز گفت: پانادیچ که بازیکن تیم دیناموزاگرب بوده و به همراه تیم ملی یوگسلاوی در جام جهانی بازی کرده و سال‌ها همبازی مهدوی‌کیا در هامبورگ بوده سه سال است که با من کار می‌کند. او قرار است در پرسپولیس نیز با من همکاری کند. مربی بدنسازی هم که به ایران آورده ام جزو بهترین مربیان بدنساز کرواسی است و فارغ التحصیل این رشته است. فردا هم برادر پانادیچ به عنوان مربی دروازه‌بان به تیم اضافه می‌شود. ما قصد داشتیم از لوگوسیچ به عنوان مربی دروازه‌بان استفاده کنیم اما به دلیل قراردادی که با فدراسیون فوتبال بوسنی داشت این اتفاق ممکن نبود.

ایوانکوویچ درباره شایعه حضور وحید هاشمیان و کریم باقری در پرسپولیس گفت: من با آقای نژاد فلاح صحبت‌های لازم را انجام داده ام و در یکی، دو روز آینده درباره این مسائل تصمیم گیری می‌شود. کارهای زیادی داریم که باید در پرسپولیس انجام دهیم اما این دو نفر سابقه بازی در لیگ‌های اروپایی دارند و از بازیکنان ریشه‌دار پرسپولیس به حساب می‌آیند.

برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که احساستان از این که در فوتبال ایران به شما لقب "پروفسور" داده‌اند، چیست؟ گفت: این تنها یک لقب نیست، بلکه رتبه دانشگاهی‌ من پروفسوری است. نباید فکر کنید که فقط چون عینک می‌زنم به من می‌گویند "پروفسور"! (با خنده)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *