جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

تلاش برنامه ۹۰ برای ماندن کی‌روش +فیلم

سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 415962
اکثریت مخاطبان برنامه ۹۰ تغییر سرمربی تیم ملی ایران را به صلاح ندانستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اولین برنامه ۹۰ در سال ۹۴ شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی رقابت‌های فوتبال کشورمان در سال گذشته و سال جدید پرداخت.

در ابتدای این برنامه گزارشی از دیدارهای تیم‌های فوتبال باشگاهی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا، نتایج تیم ملی امید و همچنین صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی پخش شد.

در ادامه گزارشی از در گذشت دو خبرنگار ورزشی کشورمان میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی پخش شد و یاد و خاطره این دو خبرنگار توانمند گرامی داشته شد.




گزارشی از حضور پرشور و ۸۰ هزار نفری هواداران افغان در ورزشگاه آزادی به تصویر کشیده شد.


میهمان برنامه ۹۰ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با باقی ماندن کی‌روش در تیم ملی و اینکه وی علاقمند است تا سرمربی پرتغالی همچنان سکان هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد، صحبت‌هایی را مطرح کرد.


سوال نظرسنجی این هفته برنامه ۹۰ پیرامون تغییر سرمربی تیم ملی بود که آیا تغییر سرمربی تیم ملی به صلاح فوتبال است؟ که مخاطبان برنامه دو گزینه بله و خیر را پیش‌رو داشت.


در این باره بیش از ۸۰ درصد مخاطبان رای به باقی ماندن کارلوس کی‌روش در تیم ملی دادند و رفتن وی را به صلاح ندانستند.


در ادامه مصاحبه‌ای تصویری از برانکو ایوانکوویچ هنگام عقد قرارداد با پرسپولیس پخش شد و سرمربی کروات از حضور در ایران ابراز خوشحالی کرد.



گفت‌و‌گویی تلفنی با جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال پخش شد و وی به صورت تلفنی مسائلی را پیرامون تیم ملی مطرح کرد.

وی در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشت که ته دل کی‌روش ماندن در تیم ملی فوتبال است.


در ادامه برنامه گزارشی از حواشی فولاد - استقلال پخش شد.

گزارشی از حواشی پرسپولیس - راه‌آهن هم در این برنامه پخش شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ماندن یا نماندن مربی بزرگی مثل کیروش و یا حتی بهتر و بزرگتر از کیروش نمیتواند درمانی بر فوتبال بحران زده ما باشد شاید مدتی به عنوان مسکن خوب باشد اما درمان نیست بهترین راه برای درمان این ورزش به شدت بیمار و بحران زده تعطیلی موقت و خراب کردن پایه های بیمار آن و سپس نوسازی و ایجادی یک ساختار جدید و سالم است