پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۲
شکوری راد:

آمادگی برخی از اصلاح‌طلبان برای پیوستن به طرف مقابل!

سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 415949
عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت از آشفتگی شدید در اردوگاه اصلاح‌طلبان خبر داد و تصریح کرد برخی اصلاح‌طلبان آماده پیوستن به طرف مقابل هستند.
آمادگی برخی از اصلاح‌طلبان برای پیوستن به طرف مقابل!
به گزارش جهان، علی شکوری راد در مصاحبه با شرق بی‌آنکه به فرصت‌طلبی‌های جریان و حزب متبوع خود در گذر زمان اشاره کند، گفت: در مجموعه اصلاح‌طلبان همه هم‌تراز نیستند؛ عده‌ای اصلاح‌طلب خالص هستند، عده‌ای اصلاح‌طلب هستنداما مقداری هم منافع شخصی دارند. عده‌ای اصلاح‌طلب هستند اما دنبال مسایل دیگری هم هستند. عده‌ای اصلاح‌طلب هستند تا جایی که به مخاطره نیفتند. عده‌ای اصلاح‌طلب هستند تا زمانی که احساس کنند این مسیر به رویشان باز است و حتی عده‌ای که هر چند اندک هم هستند اما اگر شرایط اقتضا کرد آمادگی دارند به طرف مقابل بپیوندند.

به نوشته کیهان، افراطیون و حلقه مافیایی در جبهه اصلاحات از سایر اعضای این جبهه با عناوینی نظیر اصلاح‌طلب بدلی و قلابی یا برانگیخته نهادهای امنیتی نام می‌برند که نظیر این روش درباره کسانی چون محمدرضا عارف و کروبی و... تکرار شد اما به وقت ضرورت همین طیف افراطی و افراد یاد شده را مصادره به مطلوب خود کرده و مثلاً منت کناره‌گیری عارف را بر سر روحانی گذاشته و رای روحانی را «رأی اصلاح‌طلبان خواندند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نا گفته پیداست. حنای اصلاح طلبان افساد طلب دیگر برای مردم رنگی ندارد و گول این ظاهر فریبی های آنها را نخواهند خورد.
حافظه مردم این قدرها هم ضعیف نیست که فراموش کنند در روزهای رای اعتماد وزرای دولت یازدهم از مجلس چطور کاندیداها به دست و پا زدن افتاده بودند و از حضور خود در جریان فتنه 88 اعلام برائت می کردند. " کی بود کی بود من نبودمی" راه انداخته بودند که ...
بصیر
اصلاح طلب ها برای قدرت وپول هرکاری باشد می کنند ....