شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

مکانی به باشگاه پرسپولیس رفت

دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 415838
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس برای پاره‌ای از توضیحات درباره رفتارهای خود قبل از بازی با راه‌آهن امروز به باشگاه پرسپولیس رفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که پیش از بازی این تیم مقابل راه‌آهن به دلیل در ترکیب پرسپولیس قرار نداشتن اردوی این تیم را ترک کرد امروز به باشگاه پرسپولیس فراخوانده شد و امروز به باشگاه رفت.

مکانی دو روز پیش در مصاحبه‌ای از همه عوامل باشگاه پرسپولیس به دلیل فحاشی به مربی خود و ترک اردو عذرخواهی کرد و با تغییراتی که در کادرفنی پرسپولیس رخ داده این احتمال وجود دارد که مکانی برای بازی با النصر عربستان در لیست پرسپولیس قرار بگیرد.

درخشان پیش از اینکه از پرسپولیس استعفا بدهد عنوان کرده بود یا جای او در پرسپولیس است یا مکانی و حالا با کنار رفتن درخشان از سرمربیگری پرسپولیس این احتمال وجود دارد با تذکر و یا جریمه برای این دروازه‌بان، مکانی دوباره به تمرینات پرسپولیس برگردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای پرسپولیس که همچین بازیکنان بی ادبی رو مجبوره نگه داره. جای این بازیکنان توی پرسپولیس نیست.