سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۱

همدلی و همزبانی قربانی نشود

دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 415836
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: همدلی و همزبانی ما قربانی خودخواهی‌ها و اختلاف سلایق شده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، آیت الله "غیاث الدین طه محمدی" در نخستین شورای اداری استان، اظهار کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت با ملت و ملت با دولت نامگذاری شده، اما واقعیت این است که همدلی و همزبانی ما قربانی چه شده است؟

وی با بیان اینکه همدلی و همزبانی ما قربانی خودخواهی ها و اختلاف سلایق شده است، تصریح کرد: مدیران باید با نگاهی به سال گذشته، با احسن الحال به استقبال سال جدید بروند.

طه محمدی خطاب به مدیران تاکید کرد: ارباب رجوع را تحویل بگیرید و به آنان محبت کنید چراکه اگر به هر دلیلی دست رد به سینه آنها بزنید این مساله عواقب بدی در پی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: از کارمند جزء تا بالادستان باید ارباب رجوع را تکریم کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت در ابتدا تعلیم و تربیت است، یادآور شد: یک مدیر لایق باید در ابتدا مربی لایقی باشد در غیر این صورت به طور قطع و یقین در مدیریت شکست خواهد خورد.

طه محمدی ادامه داد: مدیری که تنها از زیرمجموعه خود کار بکشد لایق نیست بلکه مدیر لایق مدیری است که ابتدا زیرمجموعه ای خوب بسازد سپس از نیروهایش کار طلب کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم هر سال که حضرت آقا شعار سال رو می گن همگی می یان به زبانهای خودشون این شعار رو تفسیر می کنند به جای بیایین شعار رو عملی کنیم
تا تفسیر