شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

دولت قدر حمایت‌های رهبرانقلاب را بداند

دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 415835
عضو کمیسیون اقتصادی گفت: این شعار حجت را بر دولت تمام کرده است بنابراین می طلبد که دولت این حمایت بسیار وسیع و همه جانبه مقام معظم رهبری را قدر بداند.
به گزارش جهان، محسن صرامی عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه مقام معظم رهبری با طرح شعار همدلی و همزبانی ملت و دولت، در شروع سال حمایت قاطعی از دولت داشتند گفت: این شعار حجت را بر دولت تمام کرده است بنابراین می طلبد که دولت این حمایت بسیار وسیع و همه جانبه مقام معظم رهبری را قدر بداند و بدون حاشیه و جریان گرایی بالاخص در امسال که به انتخابات مجلس شورای اسلامی ختم می شود به کارهای اجرایی خود بپردازد.

وی در پاسخ به این پرسش که علت این نامگذاری را چه چیزی می داند تصریح کرد: با توجه به اینکه توافقات هسته ای در پیش روی دولت بوده است و از طرفی هم انتخابات مجلس را در پایان سال خواهیم داشت و شاید این موارد منجر به کشمکش هایی بین دولت، ملت و مجلس می شد، حقیقتا مقام معظم رهبری تدبیر نمودند و نام این سال را همدلی و همزبانی گذاشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *