پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۱۲

تکذیب موافقت با حضور زنان در ورزشگاه‌ها

يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 415566
دین پرست رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور اعلام کرد: شورای امنیت کشور در خصوص حضور بانوان در سالن‌های ورزشی مصوبه ای نداشته است.
تکذیب موافقت با حضور زنان در ورزشگاه‌ها
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دین پرست رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با تکذیب خبر منتشره روز جاری در برخی از رسانه‌ها با مضمون تایید طرح حضور بانوان و خانواده‌ها در سالن‌های ورزشی از سوی شورای امنیت کشور اعلام کرد: شورای امنیت کشور در خصوص حضور بانوان در سالن‌های ورزشی مصوبه‌ای نداشته است.

دین پرست اظهار امیدواری کرد رسانه‌ها در انعکاس اخبار مربوط به حوزه‌های مختلف وزارت کشور از جمله شورای امنیت کشور منحصراً از مجاری رسمی اطلاع رسانی این وزارتخانه از جمله پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، خبر تایید حضور بانوان و خانواده‌ها در برخی رشته‌های خاص در ورزشگاه‌های ورزشی، امروز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایران
سلام. چرا باید از حضور بانوان در ورزشکاران ممانعت ایجاد کنند .خوب در ورزشگاه ها اگه یک جایگاه خاصی هم به بانوان بدید مگر چه میشود .
الان کشور ما ناراحتی های زیادی دارند مسئولان باید طوری برنامه ریزی کنند که مردم کشورمان همیشه شاد باشند همه مردم .
باید مسئولانمان از هنرمندانی هم که خارج از کشور هستند هم دعوت کنند تا به ایران برگردند .
ایران شاد
سعید
سلام
ایران جان به نظر من اول اجازه بده یک بار خواهر یا مادر خودت برن ورزشگاه و از نزدیک دیدار فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران رو تماشا کنند بعد برای بقیه خواهر و مادرها نسخه بپیچ!!
فحاشی زشت است چه خواهر و مادر من بشنوند چه نوامیس شما !
ضمن اینکه در دیدار والیبال تیم ملی فحاشی صورت نمیگیرد، البته اگر رفته باشید خودتان میدانید
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
نص صریح روایات و آیات اختلاط زن و مرد را مفسده انگیز میداند و صریحا از آن نهی کرده
Iran, Islamic Republic of
به شما سلام می کنم
و به غیرت و بصیرت شما نسبت به دین حقی که به آن رسیده اید، درود می فرستم
سعید
شما از کجا میدونی ممکن هست باعث مفسده بشه در ضمن در کنار کعبه هم زن و مرد در اختلاط هستند ٬ مفسده میشه؟
دوست عزیز شما معنی اختلاط رو مثل اینکه نمیدونی، اگه اینطور باشه چرا خیابون رو پرده کشی نمیکنید ؟ یا نکنه طرح زوج و فرد باید بذارن ؟
یه سر برو تو ورزشگاهها ببین چه حرفایی میشنوی و چه رفتارهایی میبینی!! اونوقت میفهمی چرا ممنوعه!
تهران
سلام
بهتر از وضعیت سایر اماکن عبرت گرفت انتشار عکس های بی حجابی در سواحل و تفرجگاه ها و اماکن دیگر کافیست لطفا ورزشگاه ها را دیگر به آن اضافه نکنید.
شک نکنید که مفاسد بسیار زیادی در پی خواهد داشت.
سینا
برادر من مردم مرد و زن در جامعه در کنار هم هستند پس نمیشه گفت که یقینا مفسده انگیزه! در ضمن محیط ورزشگاه ها باید خانوادگی باشه! نص صحیح قران هم میگوید ظن مثبت اولی تر از ظن منفیست!
انصاف هم زشته ورود خانم ها ممنوعه به ورزشگاه ها! حتی جملش هم جالب نیست!
مردم
یه چیزی رو تبلیغ می کنند، تو بوق می اندازن اونوقت مردم متوقع می شوند مدتی بعد هم مجبورن تایید کنند ، چرا ؟ چرا رسانه ها را مراقب نیستید؟
Iran, Islamic Republic of
امروز می گویند اگر بانوان به ورزشگاهها نروند میزبانی شما را لغو می کنیم !فردا می گویند اگر بانوان ورزشکار شما کشف حجاب نکنند حضورشان را در میادین لغو می کنیم پس فردا می گویند اگر به دین اسلام باشید حضورتان در مجامع بین الملل ممنوع است
چقدر باج به شغال بدهیم ؟
ایران برای خود سنت دارد مذهب دارد ،استقلال دارد . نباید مشتی غربی با یک فرهنگ منحرف و منحط برای ما تعین تکلیف کنند
در سال58 درحدود 99.8 درصد از ایران در آزادی کامل به جمهوری اسلامی رای دادند و جوانهای عزیز خود را برای سر بلندی و آزادی این کشور فدا کردندو مردم خونها داده اند
چرا باید امروز اینقدر توسط غربیهای خبث تحقیر شویم ؟َ