شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

فرزندشهیدطبسی نیز آسمانی شد+عکس

شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 415416
فرزند شهید طبسی که پس از حمله تروریستی سه شنبه گذشته در بیمارستان کاظمیه شهر کاظمین بستری بود، شامگاه دیروز دعوت حق را لبیک گفت.
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ زائر خردسال عتبات عالیات عراق که سه شنبه گذشته ـ ۱۱ فروردین ـ به همراه جمعی از زوار ایرانی در مسیر سامراء هدف حمله انتحاری تروریستها قرار گرفت، شامگاه دیروز ـ جمعه ۱۴ فروردین ـ به پدر شهیدش پیوست.

برادر روحانی شهید این حادثه تروریستی در گفتگو با ابنا اظهار داشت: غروب روز گذشته پس از ملاقات فرزند شهید طبسی در بیمارستان کاظمیه شهر کاظمین رهسپار حرم مطهر امامین عسکریین(ع) شدیم که پس از نماز مغرب و عشا و درحالی که قصد عزیمت به ایران را داشتیم، از شهادت سیدمحمدجواد مطلع گشتیم.


حجت الاسلام «سیدعلیرضا طبسی» افزود: امید داشتیم که یادگار آن شهید در کنار ما بماند و لیکن او نیز به پدر شهیدش پیوست.

وی با اشاره به زمان تشییع پیکر محمدجوادِ ۹ ساله خاطرنشان ساخت: از ساعت اولیه وقت اداری امروز باید به دنبال انجام مراحل قانونی و ترخیص پیکر مطهر این کودک شهید از بیمارستان باشیم و نهایتاً وی را تا ظهر غسل داده و در کربلای معلی تشییع می کنیم.

برادر روحانی شهید حادثه تروریستی سامرا اضافه کرد: پس از مراسم تشییع، پیکر مطهر این شهید والا مقام در جوار پدرش (سیدمحمدرضا طبسی) در قبرستان وادی کربلا به خاک سپرده خواهد شد.


گفتنی است، روز سه شنبه ۱۱ فروردین یک دستگاه اتوبوس که حامل زائران ایرانی از خراسان رضوی به عتبات عالیات عراق بود، در منطقه «تاجی» واقع در مسیر شهر سامرا هدف حمله یک تروریست انتحاری قرار گرفت که در پی آن حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدرضا طبسی» از خطبای مشهور قم و «سیدمحمدجواد طبسی» فرزند ایشان شهید و ۹ تن دیگر از هموطنان به شدت مجروح شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوشا به سعادتشون. چه رمز و رازی شب آخر بین این عزیزان و امام حسین بوده که اینطور به سرعت به جوار رحمت حق شتافتند ... خوشا به سعادتشون....
سعید
روحش شاد. دلم خیلی گرفت. خوش به سعادتت محمد جواد چه معصومانه آرامیده ای