پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

گزارش واقعه شیراز درحال آماده شدن است

دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 414848
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در خصوص آخرین وضعیت پی‌گیری واقعه شیراز گفت: همه ابعاد این واقعه مورد بررسی قرار گرفته و گزارش نهایی تهیه شده است که تا چند روز آینده به مسئولان تقدیم خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه در خصوص آخرین وضعیت پیگیری واقعه شیراز اعلام کرد: همه ابعاد این واقعه مورد بررسی قرار گرفته است و کلیه مستندات و مدارک تهیه شده است و با بررسی های میدانی که صورت پذیرفته گزارش نهایی تهیه و به وزیر محترم کشور و ریاست شورای امنیت کشور ارائه و تا چند روز آینده به مسئولان تقدیم خواهد شد.

ذوالفقاری افزود: در این گزارش به زمینه ها و عواملی که در بروز اینگونه وقایع موثر بوده اند نیز توجه شده و علاوه بر شناسایی عوامل متعرض به آقای مطهری به دیگر عوامل و عناصری که در بروز حادثه نقش داشته اند و یا به مسئولیت قانونی خود عمل نکرده اند پرداخته شده است.

وی ادامه داد که اکنون هماهنگی و همراهی مناسبی در چارچوب قانون بین مسئولان کشوری و استانی برای اقدام قانونی وجود دارد و تاکنون توسط دستگاه قضایی استان تعداد ۹ نفر احضار و جلب شده اند و برای آنها قرار وثیقه صادر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه خبر از گزارش اسيد پاشى اصفهان؟!!