چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

آماده‌باش برای موج دوم سفرهای نوروزی

پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 414403
دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در آستانه اتمام تعطیلات رسمی نوروزی و با توجه به پایان موج اول سفرها هموطنان و ارزیابی‌های به عمل آمده از خدمات ارائه شده، اطلاعیه شماره ۲۳ این ستاد را صادر کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

"از دستگاههای عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و واحدهای تابعه استانی درخواست می‌شود بر نحوه خدمات‌رسانی تمامی پایانه‌های حمل و نقل، شرکت‌های حمل و نقل زمینی ، هوایی و ریلی، اماکن خدمات بین راهی و پایگاه‌های امدادی هلال احمر نظارت دقیق بعمل آورده تا موجبات رضایت‌مندی مسافرین محترم که در این مرحله سفر خود را به پایان رسانده و به شهرهای خود باز می‌گردند، فراهم شود.

لازم است سازمانهای خدمات رسان و ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها ضمن آماده‌باش کامل نسبت به استمرار ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و جلب همکاری و مشارکت مردم با خدمتگزاران امر سفر برای هفته دوم فروردین و موج دوم سفرها برنامه ریزی لازم را معمول دارند.

مسافران و گردشگران عزیز می‌توانند شکایات و انتقادات خود را در خصوص نحوه عملکرد تاسیسات و موسسات گردشگری را از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ به اطلاع مسئولین برسانند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *