جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اوباما: اختلافات‌من با نتانیاهو ریشه‌ای است

چهارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 414294
باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا گفت: اختلافات من با بنیامین نتانیاهو شخصی نیست بلکه ریشه ای است.
به گزارش جهان؛ ایرنا به نقل از رویترز نوشت: وی سه شنبه شب افزود: اختلافات وی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص مساله درگیری های اسرائیل و فلسطین، شخصی نیست.

رییس جمهور آمریکا گفت: این اختلافات، مبتنی بر تفاوت های سیاسی اساسی در خصوص مساله صلح خاورمیانه است. وی گفت: تصور وجود یک مسیر برای دستیابی به راه حل دو کشور در سرزمین فلسطین جهت پایان این اختلافات، دشوار است، زیرا نتانیاهو قبل از انتخابات (کنست)، تاسیس کشور فلسطینی را درزمان مسوولیت خود رد کرد. اوباما افزود که تاپایان دوران ریاست جمهوری خود، درمورد بهتر شدن روابط میان رژیم اسراییل و فلسطین بررسی خواهد کرد.

توئیتر کاخ سفید نیز به نقل از اوباما گزارش داد: توافق با ایران برای امنیت آمریکا و اسرائیل خوب است. در همین حال شبکه خبری الجزیره قطر نیز گزارش داد، کاخ سفید به نقل از باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که اگر توافق هسته ای با ایران صورت بگیرد توافق خوبی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *