جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

راه‌اندازی کشیک آب و برق نوروزی

چهارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 414271
مسئولان وزارت نیرو با اشاره به راه اندازی کشیک‌های تامین آب و شرب و برق مردم در ایام نوروز خواستار صرفه جویی مردم در مصرف این دو انرژی پاک شدند... از هم‌اکنون به مسایل مربوط به ایمنی و مدیریت مصرف توجه کنیم تا تابستان امسال را از لحاظ تامین برق به خوبی سپری کنیم.
به گزارش جهان به نقل از برق نیوز، رحیم میدانی درباره آخرین وضعیت تامین آب شرب مورد نیاز مردم در ایام نوروز، گفت: صنعت آب کشور تعطیل‌پذیر نیست و تمام همکاران ما در نوروز آماده ارایه خدمات به مردم هستند.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا اظهار داشت: روزهای تعطیل برای کارکنان بخش آب کشور مثل روزهای عادی است و تنها تفاوت آن، فعالیت در قالب کشیک‌های نوروزی است و در تمامی استان‌ها این کشیک‌ها فعال هستند.

این مقام مسئول، افزود: با آمادگی ایجادشده در این ایام، تلاش خواهیم کرد در هیچ نقطه کشور مشکلی از نظر تامین آبی به وجود نیاید و مردم عزیز ما در آرامش این عید را سپری کنند.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا همچنین با تاکید بر لزوم مصرف بهینه آب توسط مردم، گفت: یادمان نرود که ما کشور کم‌آب هستیم و نوسان‌‌های بارش و روان‌آب همیشه در سرزمین ما بوده است؛ بنابراین رفتار ما باید منطبق بر این طبیعت باشد و حتما باید در مصرف آب و منابع کشور مقتصد و صرفه‌جو باشیم.

غلامرضا خوش‌خلق معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر هم از وجود کشیک‌های گسترده برای خدمت‌رسانی شبانه‌روزی در نوروز خبر داد و یادآور شد: کشیک‌های گسترده در سطوح مدیریتی٬ کارشناسی و عملیاتی صنعت برق به‌منظور خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم در نوروز برنامه‌ریزی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه کل صنعت برق به‌ویژه شرکت‌های توزیع سراسر کشور آماده خدمت‌رسانی به مشترکان هستند، تبیین کرد: همه بخش‌های صنعت برق در توانیر و شرکت‌های زیرمجموعه در حال انجام وظیفه هستند و تاکنون مشکل خاصی در تامین برق به وجود نیامده است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برق، گفت: از مردم درخواست می‌کنم که از هم‌اکنون به مسایل مربوط به ایمنی و مدیریت مصرف توجه کنند تا تابستان امسال را از لحاظ تامین برق به خوبی سپری کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *