پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پادشاه عمان، ۲۴۶ زندانی را عفو کرد

چهارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 414255
پادشاه عمان به مناسبت بازگشتش از سفر درمانی در آلمان که هشت ماه به طول انجامید، دستور عفو ۲۴۶ زندانی را صادر کرد.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از سایت الوطن العربی نوشت: منابع خبری در عمان گزارش دادند که سلطان قابوس بن سعید، پادشاه عمان به مناسبت بازگشتش به خاک کشور دستوری را برای عفو تعدادی از زندانیان که محکوم به مسائل مختلف هستند، صادر کرده است. تعداد کسانی که شامل این عفو شده‌اند ۲۴۶ زندانی است که ۷۸ تن از آنها از تابعیت مختلف و سایر آنها از اتباع عمانی هستند.

قابوس بن سعید پس از هشت ماه سفر درمانی در آلمان پیشتر وارد کشورش شد. تلویزیون دولتی عمان روز سه‌شنبه از بازگشت سلطان قابوس پس از درمان در آلمان با "سلامتی کامل" به این کشور خبر داد.

سلطان قابوس ۷۴ ساله از سال ۱۹۷۰ بر این کشور حکمرانی می‌کند اما حضور او در آلمان از ژوئیه باعث شد تا نگرانی‌ها نسبت به اوضاع جسمانی وی بیشتر شود. تلویزیون دولتی عمان گزارش داد، وی با "سلامتی کامل" به کشور بازگشته است. سلطان قابوس از حمایت و احترام بسیاری از سوی مردم کشور خود برخوردار است و در جریان اعتراضات ۲۰۱۱ توانست کشورش را مدیریت کند و دست به تغییرات گسترده‌ای بزند که مورد قبول اقشار کشور امان واقع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *