چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تشییع شهید مدافع حرم در ورامین

سه شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 414151
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آیین تشییع پیکر مطهر شهید والامقام رسول بلخی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، صبح امروز و همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، آیین تشییع پیکر مطهر شهید والامقام رسول بلخی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه، جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم متدین و انقلابی شهرستان ورامین برگزار شد.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان ورامین در این مراسم معنوی و باشکوه با پیکر مطهر شهید بلخی در میدان امام خمینی(ره) وداع کرده و سپس این شهید مدافع حرم را تا گلزار شهدای حسین رضا تشییع و به خاک سپردند.

حضور جوانان و نوجوانانی که در کنار مردم ورامین برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم و عزاداری در سوگ شهادت مادر سادات حاضر شده بودند، صحنه های دلپذیری از عشق و دلدادگی مردم دیار ۱۵ خرداد به ارزش های اسلامی را به نمایش گذاشت.

شهدای مدافع حرم شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت هستند

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با تجلیل از رشادت ها و ایثارگری های شهدای مدافع حرم در دفاع از ارزش های اسلامی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت عصمت و طهارت هستند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: حادثه عاشورا اگرچه در یکروز اتفاق افتاد اما منجر به تأسیس دانشگاهی شد که شهدای مدافع حرم، فارغ التحصیلان این مکتب به حساب می آیند که با پیروی از سیره و روش سید و سالار شهیدان در برابر انحرافات ایستادند و از بهترین سرمایه خود برای حفاظت از مبانی اسلامی گذشتند.

وی ادامه داد: اغلب شهدای مدافع حرم را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند و این نشان دهنده آن است که به رغم تبلیغات مسموم دشمنان اسلام، همچنان جوان و نوجوان مسلمان در خط اصیل اسلامی حرکت کرده و اجازه خودنمایی به متجاوزان را نمی دهد.

خون شهدای مدافع حرم باعث عزت اسلام شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران عنوان کرد: امروز گروه تروریستی داعش با حمایت کشورهای مستکبر جهان تلاش دارد تا چهره اسلام رحمانی را در میان مردم دنیا خدشه دار کند و در این مسیر از همه ابزارها و راهکارها بهره می گیرد.

محمودی گفت: قطعا خون مطهر شهدای مدافع حرم حضرت زینب و رقیه(س) باعث عزت و سرافرازی بیشتر مکتب اسلام خواهد شد به طوری که هر روز شاهد گرایش هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان غربی به دین مبین اسلام هستیم.

وی یادآور شد: مطمئنا شکست و رسوایی گروه تروریستی داعش نزدیک است و به زودی همپیمانان این گروه به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *