پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

جدال رسانه ای موسوی تبریزی و بادامچیان

سه شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 414113
حجت الاسلام موسوی تبریزی و اسدالله بادامچیان که هردو به عنوان چهره های تأثیرگذار در خانه احزاب شناخته می شدند در سال ۹۳ مواضعی را در قبال یکدیگر مطرح کردند.
به گزارش جهان به نقل از نماینده، بازی اول از سوی موسوی تبریزی (چهره اصلاح‌طلب) آغاز شد. وی در گفتگویی با خبرگزاری ایلنا، آخرین وضعیت خانه احزاب را شرح داد و سپس به جایگاه رقیب خود (اصولگرایان) پرداخت و گفت: مشکل آنها این است که اکثریت نبودند و آقای بادامچیان رئیس نمی‌شد. درحالی‌که در میان خودشان (اصولگرا‌ها) هم آقای بادامچیان رأی کمی داشت؛ یعنی رأی آقای غفوری فرد همیشه بیشتر از آقای بادامچیان بود.

آقای دکتر میرمحمدی هم یکی دو دوره‌ای که آمدند بیشتر از آقای بادامچیان رأی آوردند؛ آقای بادامچیان در خود اصلاح‌طلبان هم کمتر رأی داشت؛ مشکل ایشان این است که رئیس یا نائب رئیس نمی‌شود.

پس از موضع‌گیری دبیر کل مجمع مدرسین و محققین، اسدالله بادامچیان وارد بازی شد و در گفتگو با “نماینده”، نسبت به این مواضع رقیب واکنش نشان داد و یادآور شد: من در دور اول خانه احزاب پیشنهاد دادم موسوی تبریزی رئیس خانه احزاب شود، بنده در دور اول پیشنهاد کردم که در بین ما روحانی است، درحالی‌که شخصاً مشی و خط او را قبول نداشتم ولی گفتم او را رئیس بگذاریم و با هم صحبت کردیم؛ البته در دور بعد ما رأی آوردیم و داشتیم کار می‌کردیم.

بادامچیان با اشاره به فعالیت‌های اصولگرایان در خانه احزاب خطاب به موسوی تبریزی و اصلاح‌طلبان، گفت: ساختمان وزارت کشور را چه کسی گرفت؟ ما گرفتیم، پول از رئیس دولت اصلاحات چه کسی گرفت؟ شما هر چه گفتید نداد. جالب است که هشتاد هزار تومان پول تلفن همراه فردی که در وزارت کشور کار می‌کرد و از آن استفاده کرده بودند را نمی‌دادند، تلفن او را قطع کرده بودند و می‌گفت هشتاد هزار تومان من را بدهید.

نایب‌رئیس جبهه پیروان اظهار داشت: یک روز به خانه احزاب رفتم و دیدم موسوی تبریزی به من گفت، آقای بادامچیان ما ۱۰ هزار تومان پول جمع کرده‌ایم ازاین‌رو من، مرحومه بهروزی و کاشفی سهم ۱۰ هزار تومان خود را پرداخت کرده‌ایم شما (بادامچیان) هم پول می‌دهید؟ که به او گفتم من تازه پول‌دارها را شناختم اگر ۱۰ هزار تومان پول می‌دهید، صد هزار تومان هم می‌توانید بدهید ولی من این کار را نمی‌کنم از خاتمی (رئیس‌جمهور وقت) می‌خواهم از بودجه در اختیارش، دو میلیون تومان بدهد تا خیالتان راحت شود.

وی با اشاره به اینکه بنده این نامه را به رئیس‌جمهور اسبق نوشتم، خاطرنشان کرد: آن‌طور که گفته بودند، خاتمی زیر نامه نوشته بود به احترام آقای بادامچیان ۱۵ میلیون تومان بدهید که این مبلغ را دادند و بعد در جلسه خانه احزاب موسوی تبریزی به اعضا گفت، آقای بادامچیان نامه نوشته و آبروی ما را برده است به او پاسخ دادم که من آبروی شما را برده‌ام؛ باز نامه می‌نویسم که این آقایان به‌جای تشکر از شما (خاتمی)، می‌گویند آبرویشان رفته است، لطفاً ۱۵ میلیون را پس بگیرید... گفتند “نه، نه این کار را نکنید. ”
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *