شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اطلاعیه جدیدستاد مرکزی خدمات سفر

يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 413947
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فاطمیه با صدور اطلاعیه‌ای به مسافران نوروزی توصیه کرد از وسایل گرمازا در چادرهای مسافرتی استفاده نکنند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، متن اطلاعیه شماره ۱۸ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به شرح ذیل است:

با توجه به برودت هوا و بارندگی در بیشتر مناطق کشور از هموطنان عزیز درخواست می‌شود جهت جلوگیری از بروز هر گونه خطر، از روشن کردن وسایل گرمازا در داخل چادرهای مسافرتی جدا خودداری کنند.

ستادهای استانی در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت مواجهه مسافران نوروزی با شرایط نامناسب آب و هوایی، آب‌گرفتگی‌های معابر و جاده‌ها و سایر مشکلات احتمالی، اقدامات لازم را انجام دهند.

توصیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به مسافران نوروزی این است که قبل از عزیمت به سفر با سامانه‌های ارتباط مردمی سازمان‌های خدمات‌رسان و مرتبط با سفر تماس گرفته و اطلاعات لازم از مقصد سفر خود را کسب کنند.

همچنین مسافران و گردشگرانی که دچار مشکلاتی ناشی از شرایط نامناسب جوی شده‌اند می‌توانند به ایستگاه‌های امدادی و اسکان اضطراری تدارک دیده‌شده توسط ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *