جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

جهانگیری: امیدواریم به توافق خوب دست یابیم تا توسعه کشور سرعت بگیرد

"مذاکرات هسته‎ای" و انتخابات مهم‎ترین برنامه‎های دولت در سال ۹۴ است
يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 413903
معاون اول رئیس‎جمهور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: امیدواریم در این عرصه به توافق خوبی دست‎یابیم تا حقوق هسته‎ای ملت ایران را تثبیت و به روند توسعه کشور سرعت بیشتری دهیم
به گزارش جهان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‎جمهور در گفتگو با نسیم، تحقق حقوق ‎هسته‎ای ملت ایران در جریان مذاکرات هسته‎ای را از مهم‎ترین برنامه‎های دولت در سال 94 در عرصه بین‎المللی برشمرد و افزود: امیدواریم در این عرصه به توافق خوبی دست‎یابیم تا حقوق هسته‎ای ملت ایران را تثبیت کنیم و همه تحریم‎های ظالمانه موجود را از پیش پای ملت ایران برداشته و به روند توسعه کشور سرعت بیشتری دهیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید با نشاط بیشتری در سال جدید وارد عرصه اقتصادی کشور شود، به برگزاری انتخابات به عنوان اصلی‎ترین کار دولت در عرصه داخلی نیز اشاره کرد و گفت: در زمینه داخلی برگزاری انتخابات یکی از بزرگترین ‎کارهایی است که باید از سوی دولت در سال جدید انجام شود.

معاون‎اول رئیس‎جمهور در ادامه اظهار داشت:در برنامه‎های وزارت‎خانه ها کارهای خوبی برنامه‎ریزی و تهیه شده که به موقع در مورد آنها اطلاع‎رسانی می‌کنیم.

وی در پایان به اهتمام دولت در عمل به شعار سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی در دستگاه‎های زیر مجموعه دولت عمل می‎شود چرا که افراد توانایی در دستگاه‎های دولتی فعالیت می‎کنند و در واقع ما هم در بحث فرهنگ و هم در بحث اقتصاد دستاوردهای‎ خوبی داشته‎ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
جانم ای مسئول ای دکتر ای باتجربه چه بگم والا همین دیروز بود که مقام معظم رهبری در مشهد فرمودند که راهکار تکیه به خارج برای توسعه عقیم و غیر منطقی است باز شما بیائید و بگوئید توسعه به توافق بسته است.
علیرضا
خنده دار است همه نگاهشان به خارج است. پس تدبیر و امید شما کجا رفت آقای جهانگیری. فتبرک الله.