پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳

پاریس: یهودیان در فرانسه بمانند

شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب: 413733
دولت فرانسه از یهودیان این کشور خواست تا در فرانسه بمانند و به فلسطین اشغالی مهاجرت نکنند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، برنار کازنوف وزیر کشور فرانسه در مراسم سالگرد کشته شدن چند یهودی در جریان حمله ای در ۱۹ مارس ۲۰۱۲ میلادی در این کشور گفت: من از یهودیان می خواهم که در فرانسه بمانند زیرا زیرا این کشور به آنها نیاز دارد.

جوانی ۲۴ ساله روز ۱۹ مارس ۲۰۱۲ میلادی ۳ نظامی فرانسوی و ۴ یهودی را در شهرهای مونتوبان و تولوز در جنوب غرب فرانسه کشت.

کازنوف که در شهر تولوز سخن می گفت، افزود: فرانسه به همه افراد ملت خود نیاز دارد و به یهودیان نیاز دارد و اگر یهودیان خاک فرانسه را ترک کنند، فرانسه دیگر فرانسه نخواهد بود.
نیکولا سارکوزی رئیس جمهوری سابق فرانسه نیز که رئیس حزب اتحاد برای جنبش مردمی است، در این مراسم خطاب به یهودیان گفت: شما بخشی از تاریخ، ارزش ها و قدرت فرانسه هستید و فرانسه بدون یهودیان فرانسه نخواهد شد.

سارکوزی افزود: ترک فرانسه به نفع جنایتکاران خواهد بود. فرانسه به علت وجود شما در این کشور با حملات جنایتکاران مواجه شد و اگر شما فرانسه را ترک کنید، این کشور به زانو درخواهد آمد.

فرانسه در میان دیگر کشورهای اروپائی دارای بیشترین تعداد یهودیان است و برآورد می شود که حدود ۵۵۰ هزار یهودی در فرانسه زندگی می کنند.

بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ یهودی در سال ۲۰۱۴ از فرانسه به فلسطین اشغالی سفر کردند که فرانسه در آن سال رتبه اول را در میان کشورهای اروپایی در خصوص مهاجرت یهودیان به فلسطین اشغالی داشت.

رژیم اسرائیل همواره از وقوع اینگونه حوادث در کشورهای مختلف سوء استفاده کرده و آن را در راستای تلاش برای یهودی ستیزی دانسته است. این رژیم درصدد برآمده است تا با مظلوم نمایی و القای در معرض خطر بودن یهودیان در سایر کشورها، اشغال سرزمین فلسطین را برای جهانیان توجیه و یهودیان را به سمت فلسطین اشغالی سوق دهد. رژیم اسرائیل در این راه از نفوذ لابی های خود در محافل سیاسی و رسانه ای کشورها استفاده می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *