پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
جدال سخت رئال در کالدرون و پذیرایی از بارسا در پاریس

لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب: 413728
در دیدار رفت لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و موناکو به عنوان میهمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، قرعه کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دقایقی پیش در نیون سوئیس برگزار شد و ۸ تیم برتر اروپا رقیبان خود را شناختند.

در اولین قرعه‌کشی صورت گرفته پاری سن ژرمن فرانسه ببه مصاف بارسلونا خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم در پاریس برگزار می‌شود و بارسا در نیوکمپ در دیدار برگشت از شاگردان بلان پذیرایی می‌کند.

در دومین قرعه‌کشی انجام شده، هواداران فوتبال اروپا شاهد دربی مادرید خواهند بود. جدال سخت رئال مادرید مقابل اتلتیکو یکی از جذاب‌ترین رویارویی‌ دو تیم اسپانیایی در قالب لیگ قهرمانان خواهد بود.

مدافع عنوان قهرمانی باید دیدار رفت را در ویسنته کالدرون خانه نایب قهرمان فصل گذشته اروپا برگزار کند.

در دیگر دیدار پورتو پرتغال در دیدار رفت میزبان بایرن مونیخ آلمان است. نماینده پرتغالی جدالی سخت با غول باوارایی و قهرمان دو فصل گذشته اروپا خواهد داشت.

آخرین قرعه هم رویارویی بانوی پیر ایتالیا با موناکو خواهد بود.

یوونتوس در دیدار رفت در تورین از موناکو فرانسه پذیرایی خواهد کرد.

دیدارهای رفت این پیکارها ۲۵ و ۲۶ فروردین‌ماه برگزار خواهد شد و دیدار برگشت هم در تاریخ اول و دوم اردیبهشت برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *